برگزاری جلسه کمیسیون بند ۲۰ در سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری مغفول مانده است/عملکرد سئوال برانگیز سازمان ساماندهی مشاغل شهری

برگزاری جلسه کمیسیون بند ۲۰ در سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری مغفول مانده است/عملکرد سئوال برانگیز سازمان ساماندهی مشاغل شهری



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی ذبیحی در نطق پیش از دستور یکصد و سی و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج هفته دولت را به دولتمردان بویژه دولتمردان استان البرز تبریک عرض کرد و ضمن خداقوت و خسته نباشید به همکاران شهرداری که در مرز ساکن شده اند، اظهارداشت: همکاران شهرداری در مرز مهران، خسروی در حال خدمت رسانی به ملت شریف ایران هستند و بدون هیچ چشم داشتی در گرمای طاقت فرسا و نفس گیر تلاش می کنند تا خدمت خوبی به مردم و زائرین عزیز ارائه شود.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: از شهردار درخواست می شود پس از بازگشت این عزیزان بطور ویژه تقدیر و تشکر به عمل آید تا ذره ای از زحمات این بزرگواران جبران شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار در خصوص عملکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری و پیگیری موضوعات مطروحه افزود: موضوعات مناطق کاملا روی زمین مانده و علت اصرار انتقال نزدیکان از سازمان حمل و نقل به آن سازمان چیست آیا واقعا نگاه تخصصی در آن سازمان حاکم است؟علت آنکه فردی که دوبار در کمیته شایسته گزینی تایید نشده اما همچنان در آن سمت در حال فعالیت است چیست؟

ذبیحی عدم ثبات در مدیریت در هر یک از واحدها و عزل و نصب های بی رویه و بکارگیری افراد غیر کاردان و ناکارآمد در مناصب مختلف را از مسائل و مشکلات این سازمان عنوان کرد و گفت: خالی بودن ۵ سمت حساس در سازمان ساماندهی مشاغل شهری به دلیل اینکه به دنبال افرادی که در حلقه نزدیکان هستند و یا اینکه علت فراری شدن بعضی از مدیران که به تازگی منصوب شدن چیست؟

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: عدم ارجاع کار به واحد های مربوطه بر اساس چارت سازمانی و شرح وظایف محوله و ارجاع کار به افراد خاص که در حلقه نزدیکان هستند و کسانی که فقط بله قربانگوی رئیس سازمان هستند و برای این افراد در هر شرایطی ابلاغ داخلی صادر شده است؟

وی با بیان اینکه علت تغییر در عرصه مدیریت می بایست منجر به پویایی سیستم ، کسب درآمد ، آغاز پروژه های عمرانی و خدمات دهی مناسب به مردم باشد، خاطرنشان کرد: اگر قرار بود که چنین اتفاقی رخ ندهد علت تغییرات در سیستم مدیریت شهری چیست؟

ذبیحی در بخش دیگری از تذکرش تاکید کرد: به تازگی در شهرداری کرج تعداد ۵ نفر از نیروهای تامین نیرو از شهرداری منفک شده اند، آیا فرد جدیدی در شهرداری بصورت جایگزین این افراد بکارگیری شده است؟ علت قید حجمی در قراردادهای انتظامات ( تخت جمشید ) در قراردادهای جدید این افراد چیست؟
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات