پاسخگويي به 365 پیام شهروندان در سامانه 137

پاسخگويي به 365 پیام شهروندان در سامانه 137

به گزارش روابط عمومي منطقه 1 شهرداري قزوين؛سید مهدی حاجی سید رضی افزود: بعد از موضوع آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر که 165مورد بود، بیشترین درخواست شهروندان مربوط به جلو گیری از سد معبر اصناف و دستفروشان ، سرقت دریچه ها و جدول گذاری است.

این مقام مسئول بیان کرد: از 365 پیام دریافت شده به همه پیامها دریافتی از سامانه 137 توسط واحد اجرایی سامانه 137 و نواحی  رسیدگی شده است و تا پایان مردادماه سالجاری پیامهای دریافتی منطقه یک شهرداری قزوین بطور کامل انجام شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقیق و بیان مشکلات دقت لازم را داشته باشند وبرای حل آنها عجله نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز نسبت به برطرف نمودن مشکلات و موارد درخواستی اقدام کند.

سید رضی  تصریح کرد: برخی از در خواستها مانند آسفالت معابر اصلی و فرعی و ایجاد فضای سبز در محله ها ی مورد نظر نیاز به زمان و اعتبارات مالی دارد و نمی توان در کوتاهترین زمان مشکلات را برطرف کرد، بنابراین برخی از درخواستها باید در قالب پروژه های عمرانی تعریف و  اجرایی شوند.

انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات