اجرای ۷۳۸ تن آسفالت ریزی در معابر غرب و شمالغرب تبریز

اجرای ۷۳۸ تن آسفالت ریزی در معابر غرب و شمالغرب تبریز

به گزارش شهریار ، احمد انیسه با اعلام این خبر افزود: در تداوم آسفالت‌ریزی و زیرسازی معابر اصلی و فرعی، به منظور افزایش میزان رضایتمندی شهروندان و ایمنی در تردد وسایل نقلیه، شهرداری منطقه ۶ تبریز در طول هفته جاری از ۷۳۸ تن آسفالت استفاده کرده است .

وی با بیان اینکه حدود ۷۰۰ تن آسفالت ریزی توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه در هفته جاری صورت گرفته است، افزود: در این راستا مسیر خیابان راه آهن پشت هتل دریا، مسیر آناخاتون کوی اسعدی، شهرک امام خمینی (ره) محوطه بلوک ۱۱۹و بلوک های ۱۲، ۱۸ و ۲۸ و همچنین قراملک مقابل سازمان فنی و حرفه ‌ای پس از زیرسازی اساسی و قیرپاشی با توزیع حدود ۷۰۰ تن آسفالت، عملیات نهضت آسفالت تدوام یافته است .
شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به اجرای ۳۸ تن آسفالت ریزی توسط کارگاه امانی خدمات شهری این منطقه، ادامه داد: همچنین در ادامه آسفالت و ترمیم معابر شهری توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز، عملیات توزیع ۳۸ تن آسفالت در مسیرهای شهرک امام خمینی(ره)، تقاطع غیرهمسطح خطیب، شهید برقی و جاده سنتو صورت گرفته است .

وی همچنین ادامه داد: امیدواریم با تکیه بر برنامه های منسجم و همچنین بازدید متدوام کارشناسان معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری از معابر شهری و احصای مشکلات، اقدامات لازم در راستای ترمیم و روان سازی معابر سطح منطقه صورت گیرد .

شهرداری منطقه ۶ تبریز، از ابتدای سال جاری تا کنون موفق به اجرای بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ تن آسفالت ریزی در معابر اصلی و فرعی سطح حوزه شده است .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات