ارائه بیش از 40 خدمت متنوع از طریق وب اپلیکیشن قزوین من
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین؛ راه اندازی وب اپلیکیشن قزوین من یکی از مهم ترین پروژه های هوشمندسازی قلمداد می شود و نقش مهمی در ارائه خدمات سریع و کیفی به شهروندان دارد.
این گزارش می افزاید؛ کاربران می توانند از طریق این سامانه به نشانی https://city.qazvin.ir/ به صورت مستقیم و بدون واسطه با شهرداری قزوین ارتباط داشته و از40 خدمت متنوع شهروندی و کارمندی مانند ثبت قرار ملاقات و ارتباط با مدیران شهری، ثبت درخواست ها و استعلامات حوزه شهرسازی و ... بهره مند شوند.
این گزارش حاکی است؛ همچنین تورمجازی، معرفی اماکن تاریخی به شیوه واقعیت افزوده، نرم افزار مسیریاب، نرم افزار جستجوی شهدا، راهنمای صوتی سعدالسلطنه، سوابق پرداخت نوسازی، استعلام دفترخانه، محاسبه عوارض صدور پروانه، خدمات سلامت، عوارض خودرو، بهروب، دریافت مخازن پسماند، جمع آوری حیوانات و ... از دیگر خدمات در دسترس از طریق وب اپلیکیشن قزوین من است.
انتهای پیام/
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات