ادامه خط ۲ قطار شهری کرج طبق زمانبندی مناسب پیش می رود

ادامه خط ۲ قطار شهری کرج طبق زمانبندی مناسب پیش می رود





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ؛ علی قاسم پور در حاشیه آیین گشایش ایستگاه قطار شهری رجایی شهر با تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج و همچنین استاندار البرز به پیشرفت پروژه قطارشهری بر اساس سیاستگزاری شورای اسلامی شهر کرج اشاره و با تشکر از همکاران شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان قطارشهری کرج اظهار کرد: امیدواریم تا پایان ششمین دوره شورا قطار شهری کرج در ایستگاه شهید سلطانی به خط قطارشهری تهران_کرج متصل شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل ۲ ابر پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی کرج در ماه های اخیر افزود: در ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج، پیشرفت ایستگاه Q (شهید سلطانی) صفر درصد بود اما امروز به بیش از ۵۰ درصد رسیده است.

قاسم پور اذعان کرد: طی یک سال گذشته نشست های تخصصی فراوانی برای جبران عقب ماندگی ۲ پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی کرج برگزار شده و پیش بینی می شود امسال خط ۲ قطار شهری کرج از چهار راه طالقانی به میدان شهید سلطانی این کلانشهر متصل شود.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج؛ مطالعات راه اندازی خط اتوبوس بی آر تی از حصارک تا ایستگاه شهید سلطانی توسط مشاور نیز به اتمام رسیده و اجرایی خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات