اتصال خط ۲ قطار شهری کرج به خط پنج قطار شهری تهران

اتصال خط ۲ قطار شهری کرج به خط پنج قطار شهری تهران



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ؛ مسعود محمدی در آیین گشایش ایستگاه قطار شهری رجایی شهر کرج که با حضور استاندار البرز، فرماندار کرج، شهردار ، اعضای شورای شهر کرج ، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد،اظهار کرد: شورای شهر توجه ویژه‌ای به تکمیل مترو دارد که از روز‌های اول نیز اولویت اصلی ما تکمیل مترو است و تلاش ها براین است تا قطار شهری کرج را برای روان سازی ترافیک وکاهش آلودگی هوا تا ۲ سال آینده به سرانجام برسانیم .

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افتتاح ایستگاه مترو را گام کوچکی برای خدمت رسانی به مردم دانست و اذعان کرد: وعده ما در ابتدای دوره ششم، اتصال قطار شهری کرج به ایستگاه شهید سلطانی و خط پنج قطار شهری تهران بود که با تلاش مدیریت شهری، این امر در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه توسعه شبکه حمل و نقل عمومی به ویژه قطار شهری‌ می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در کاهش حجم ترافیک داشته باشد، افزود:در این راستا استفاده از مترو به عنوان تنها وسیله حمل و نقل عمومی درون شهری پاک می‌تواند صرفه جویی بسیاری در مصرف سوخت‌داشته باشد که این امر تاثیر زیادی در کاهش آلودگی هوا دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان از تلاش ها ، پی گیری و زحمات همه اعضای ادوار گذشته شورای اسلامی شهر کرج، شهرداران و مدیران عامل سابق قطار شهری تقدیر و تشکر کرد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات