اجرای طرح ساماندهی و جمع آوری دستفروشان ، وانت های میوه فروش و سد معبر کنندگان معابرمنطقه یک شهرداری قزوین

اجرای طرح ساماندهی و جمع آوری دستفروشان ، وانت های میوه فروش و سد معبر کنندگان معابرمنطقه یک شهرداری قزوین

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی با اعلام این خبر افزود: فعالیت بیش از 100 دستگاه وانت میوه فروشی،دستفروشان و سد معبرکنندگان در میادین و معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک، نازیبایی سطح منطقه و نارضایتی شهروندان شده بود که براساس مطالبات مردم ساماندهی این وضعیت در دستور کار دبیرخانه قرارگاه حقوق عامه دادگستری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به دستور و نظارت دکتر حسینی دبیر قرارگاه حقوق عامه دادگستری و با همکاری مقام قضایی، نیروی انتظامی و اجرائیات منطقه یک شهرداری قزوین در حال انجام است.

سید رضی بیان کرد: بر اساس ماده 16 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار شهرداری ها مبنی بر در اختیار قرار دادن اراضی برای ایجاد بازارچه برای افراد کم توان، کم سرمایه، تولید کنندگان و فروشندگان کم سرمایه دو نقطه از سطح منطقه یک از جمله ضلع شمالی آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمد و کمربندی جمهوری اسلامی ضلع غربی میمون قلعه که برای ساماندهی وانت های میوه فروشی تعیین شده بود که دستفروشان و وانت بارهای میوه فروش همکاری لازم در استقرار محلهای فوق معرفی شده انجام ندادند.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با تاکید براینکه هدف از اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان ، وانت های میوه فروشی و سدمعبر کنندگان در منطقه یک ایجاد رضایتمندی مردم است، گفت: دنبال قطع کردن منبع درآمدی این افراد نیستیم این مهم از مطالبات جدی مردم و اقدامی ارزشمند در راستای نظم و ساماندهی در سطح منطقه است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده،طرح جمع آوری، ساماندهی دستفروشان، وانت‌های میوه فروش وسد معبر کنندگان در منطقه یک از روزهای قبل شروع شده است،گفت: تا اعلام مقامات دبیرخانه قرارگاه حقوق عامه ادامه خواهد داشت.

سید رضی با بیان اینکه تمام توان خود را برای ایجاد رضایتمندی آنها به کار خواهیم گرفت، گفت: براساس بررسی‌ های میدانی انجام شده اجرای این طرح طی چند روز آینده موجب رفع مشکل ترافیک در این نقاط خواهد شد و بازخورد بسیار خوبی از سوی مردم خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات