۷۰ هزار متر طول خط‌کشی محوری توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز

۷۰ هزار متر طول خط‌کشی محوری توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز

به گزارش شهریار ، محمد رشتبری از تداوم اجرای پروژه‌های مختلف ترافیکی در نقاط مورد نیاز سطح حوزه استحفاظی منطقه در تمامی فصول سال خبر داد و گفت: امسال نیز از ابتدای سال تا به امروز در کنار اجرای سایر عملیات‌های ترافیکی همچون نصب تابلوها، گل میخ‌ها، بشکه‌های ترافیکی و اجرای سرعتکاه ‌ها، بیش از ۷۰  هزار متر طول خط‌کشی محوری اجرا شده است.

وی هدف از انجام پروژه‌های ترافیکی را اطلاع‌رسانی لازم و کافی به رانندگان در مسیرها برای جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی برای عابران پیاده، ایمن‌سازی هر چه بیشتر برای سفرهای درون شهری و ایجاد بستری امن، مطلوب، راحت و روان برای تردد خودروها در معابر فرعی و اصلی ذکر کرد.

رشتبری خط‌ کشی محوری اجرا شده را شامل خط‌کشی‌های منقطع و ممتد لازم در نقاط مورد نیاز سطح حوزه عنوان کرد و افزود: این خط‌کشی‌ها با استفاده از رنگ سرد ترافیکی با نظارت معاونت اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه و توسط پیمانکاران انجام گرفته است.

شهردار منطقه ۷ تبریز، با بیان اینکه اجرای ۶۰ هزار متری از طول  اجرای این خط‌کشی‌های منقطع و ممتد محوری مربوط به هفته های گذشته است، افزود: طی هفته های گذشته و در ساعات شب، مسیرهای میدان رسالت به سمت جلالیه، چهارراه لاله تا میدان امام حسین(ع)، خیابان شهید صمدی، خیابان رازی، خیابان بهاران نور، کوی لاله، ۳۵ متری لاله غربی و میدان شهدای لاله خط‌ کشی شده است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۴۵۱ عدد گل میخ، ۳۰ عدد بشکه، ۳۰۰ عدد سیلندر های پلاستیکی، ۲۰ عدد جدا کننده، ۶۵ عدد تابلوی راهنمای مسیر، ۵۰ عدد تعمیر تابلوی انتظامی و تعمیر تابلوی اسامی معابر به تعداد ۱۵ عدد در راستای اجرای طرح های ترافیکی و ایجاد ایمنی در طول مسیر های اصلی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه ۷ در طول پنج ماه اول سال جاری نصب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات