تیم عملیاتی- ورزشی آتش‌نشانان ایران در مسابقات جهانی ترکیه حضور داشتند

تیم عملیاتی- ورزشی آتش‌نشانان ایران در مسابقات جهانی ترکیه حضور داشتند

حضور 8 نفر از آتش نشانان شاهرودی در تیم منتخب ایران در مسابقات جهانی

تیم منتخب عملیاتی- ورزشی آتش‌نشانان جمهوری اسلامی ایران بعد از برگزاری پنج اردوی تدارکاتی داخلی و آماده‌سازی به هجدهمین دوره مسابقات جهانی آتش‌نشانان در استانبول ترکیه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، مسابقات جهانی آتش‌نشانان در چهار رشته تخصصی دو 100 متر، عملیات برج، آبرسانی با موتورپمپ پرتابل و دو 100*4 متر امدادی با حضور 15 تیم عملیاتی- ورزشی از بین آتش‌نشانان کشورهای مختلف؛ از جمله روسیه، چین، اتریش، بلاروس، عربستان، ترکیه، قزاقستان، ازبکستان و ... در شهر استانبول برگزارشد .

تیم ملی از بازیکنان ، مربیان و کادر فنی سازمان‌های آتش‌نشانی شاهرود، رشت، اصفهان، شیراز، قزوین، کرج و مشهد تشکیل شده و اعزام تیم عملیاتی- ورزشی آتش‌نشانان جمهوری اسلامی ایران به این مسابقات در یک برنامه مشترک بین انجمن ورزشی آتش‌نشانان کشور ، فدراسیون ورزش‌های همگانی ، دفتر محیط‌زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی صورت گرفته است .

این تیم از بین تیم‌های برتر سیزدهمین المپیاد عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان کشور که سال گذشته در شهر تبریز برگزار شده بود، انتخاب و به این دوره از مسابقات اعزام شدند .

تیم ایران در هر چهار رشته مسابقات عملیاتی ورزشی شرکت کرده است. این مسابقات که از 9 شهریورماه آغاز شده است تا 15 شهریور در استانبول ادامه داشت.

تیم منتخب ایران موفق به کسب مقام ششم جهان در بین تیمهای شرکت کننده شد که این رتبه نسبت به آخرین حضور ایران در مسابقات جهانی 4پله ارتقا یافته است
همچنین در رشته آبرسانی که مهمترین آیتم این دور از مسابقات است تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران بالاتر از تیمهای قدرتمندی همچون روسیه، بلاروس، اتریش و با اختلاف 2 صدم ثانیه نسبت به میزبان در رده پنجم دنیا قرار گرفت.
کسب تجربیات جدید و رقابت با برترین آتش نشانان دنیا -به روز رسانی تکنیک ها و مهارتتهای انفرادی و تیمی و استمرر انجام تمرینات مداوم در طول سال از مهمترین دستاوردهای اعزام آتش نشانان شاهرودی در قالب تیم منتخب ایران در مسابقات جهانی بوده است.
شایان ذکر است مدیریت شهری شاهرود حمایتهای شایانی را در راستای آماده سازی و اعزام این تیم انجام داده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات