رسیدگی به ۱۷۵ پیام شهروندان در سامانه ۱۳۷ منطقه سه
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی ضمن تشریح عملکرد واحد خدمات شهری اظهار کرد: با هدف رفع مشکلات شهری و همچنین تقویت تعامل بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری، پیامهای سامانه ۱۳۷ به تعداد ۱۷۵ مورد، بررسی شد .
وی بیان کرد: در این مدت ۷۹ مورد اخطاریه کتبی در خصوص ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز و ۴۱ اخطاریه رفع سد معبر ساختمانی توسط واحد خدمات شهری منطقه سه صادر شد .
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از اخذ تعهد کتبی از دستفروشان و متخلفین ساختمانی خبر داد و گفت: در مجموع ۸۹ مورد ابلاغ کتبی به متخلفین ساختمانی از طریق رای کمیسیون ماده صد و گزارش ناظر و کارشناسان شهرداری صورت گرفته است .
پوریوسفی عنوان کرد: ۱۱۶ مورد شکایت مردمی ثبت شده به صورت حضوری، کتبی، تلفنی و از طریق سامانه ۱۳۷ نیز توسط عوامل خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت .
وی تصریح کرد: جمع آوری ۶۲ تن نخاله از دیگر اقدامات واحد خدمات شهری بوده که مرداد ماه ۱۴۰۲ انجام شد .
انتهای پیام/
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات