رسیدگی به ۱۷۵ پیام شهروندان در سامانه ۱۳۷ منطقه سه

رسیدگی به ۱۷۵ پیام شهروندان در سامانه ۱۳۷ منطقه سه

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی ضمن تشریح عملکرد واحد خدمات شهری اظهار کرد: با هدف رفع مشکلات شهری و همچنین تقویت تعامل بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری، پیام‌های سامانه ۱۳۷ به تعداد ۱۷۵ مورد، بررسی شد .

وی بیان کرد: در این مدت ۷۹ مورد اخطاریه کتبی در خصوص ممانعت از ساخت و ساز و تعمیرات غیرمجاز و ۴۱ اخطاریه رفع سد معبر ساختمانی توسط واحد خدمات شهری منطقه سه صادر شد .

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از اخذ تعهد کتبی از دستفروشان و متخلفین ساختمانی خبر داد و گفت: در مجموع ۸۹ مورد ابلاغ کتبی به متخلفین ساختمانی از طریق رای کمیسیون ماده صد و گزارش ناظر و کارشناسان شهرداری صورت گرفته است .

پوریوسفی عنوان کرد: ۱۱۶ مورد شکایت مردمی ثبت شده به صورت حضوری، کتبی، تلفنی و از طریق سامانه ۱۳۷ نیز توسط عوامل خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: جمع آوری ۶۲ تن نخاله از دیگر اقدامات واحد خدمات شهری بوده که مرداد ماه ۱۴۰۲ انجام شد .

انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات