مناقصه اجرای عملیات بازسازی ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مناقصه اجرای عملیات بازسازی ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

http://www.bananews.ir/به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سازمان نظام مهندسی استان تهران جهت بازسازی طبقه چهارم (بخش مدیریت) ساختمان خود واقع در شهرک قدس ( غرب) خیابان مهستان پلاک ۱۰ به نحو مطلوب از اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه مورد نظر صاحب تجربه و سوابق کار هستند با توجه به توضیحات زیر دعوت و استعلام به عمل می آورد :

۱- استعلام در دو مرحله صورت می گیرد:

مرحله اول : اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت ، مطابق اسناد در سایت ، پیشنهادات ، نقشه ها ، تصاویر سه بعدی و طرح ها تفصیلی خود را به همراه ریز مقادیر به سازمان نظام مهندسی ارائه می نمایند.

تذکر : سازمان نظام مهندسی مجاز است از طرح های ارائه شده برای تهیه طرح نهایی خود استفاده نموده و به کارگیری پیشنهادات واصله حقی برای اشخاص حقیقی و حقوقی ایجاد نمی نماید.

حد اکثر تاریخ دریافت پیشنهاد مرحله اول ۱۴ /۵/ ۹۱ می باشد. محل دریافت پیشنهادات ، شهرک قدس ( غرب) - خیابان مهستان- پلاک ۱۰- سازمان نظام مهندسی استان تهران- طبقه۳- اتاق ۳۰۸- سرپرست دفتر کنترل امور ساختمان می باشد.

مرحله دوم : سازمان نظام مهندسی طرح نهایی خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی که در مرحله اول شرکت کرده اند جهت دریافت پیشنهاد قیمت ارائه نماید.

۲- نقشه های برداشت شده معماری و تاسیسات از قسمت های تخریبی و فضا های جدید به مقیاس ۱:۱۰۰ تهیه شده و در سایت قرار دارد.

۳- حمل نخاله های ناشی از تخریب به عهده برنده استعلام می باشد.

۴- بازدید از محل با توجه به اوقات کار سازمان در ماه مبارک رمضان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ با هماهنگی با مسئولین بخش های معماری و تاسیسات در دفتر امور کنترل ساختمان میسر است.

۵- لازم است سوابق کاری شرکت ها (رزومه) در زمینه مورد نظر سازمان نیز به همراه مدارک بند ۱ فوق ارسال شود.

۶- سازمان نظام مهندسی استان تهران در رد یا قبول پیشنهاد یا پیشنهادات آزاد است.

اسناد فنی عملیات اجرای بازسازی


    نظرات