اجرای پروژه زیرگذر فلکه اول رجایی شهر در کمیسیون ماده ۷ مصوب شد

اجرای پروژه زیرگذر فلکه اول رجایی شهر در کمیسیون ماده ۷ مصوب شد



علی ذبیحی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه های در دست اقدام شهرداری در این بازدید با اشاره به اینکه در پروژه های عمرانی در حال اجرای سطح شهر بحث حفظ و گسترش فضای سبز اهمیت به سزایی دارد به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت:در کمیسیون ماده ۷ تمام تلاش بر این است که در فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی تا حد امکان از قطع درختان خودداری شود و اگر قرار است درختی جمع آوری شود هم به مکان دیگری انتقال یابد.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر کرج تصریح کرد: در چند روز گذشته موضوع دو پروژه زیرگذر فلکه اول رجایی شهر و تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری در کمیسیون ماده ۷ مطرح شد که پروژه اول مصوب شد و منتظر ارسال پروژه دوم هستیم.

وی با اشاره به تلاش برای شناسنامه دار کردن درختان کهنسال افزود: سازمان سیما منظر روی این درختان به ویژه اصله‌هایی که در املاک شخصی قرار دارند حساسیت ویژه ای دارد و هر پرونده های که به کمیسیون ماده ۷ ارجاع داده می‌شود جوانب مختلف آن از جمله نحوه اجرای پروژه با تمرکز بر حفظ درختان بررسی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: تمام تلاش دوره ششم شورای شهر بر این است در اجرای هر پروژه از جمع آوری درختان کهنسال جلوگیری شود چون درختان سرمایه های طبیعی شهر هستند.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات