حمایت از تولید آثار فاخر هنری در دستورکار قرار دارد

حمایت از تولید آثار فاخر هنری در دستورکار قرار دارد

به گزارش شهریار ، غلامرضا احمدی در این خصوص خاطر نشان کرد: لازم می دانم از فضای ایجاد شده برای تولید آثار برجسته و ارزشمندی هنری و خوشنویسی صمیمانه قدردانی کرده و از اینکه بستری برای مرور داشته های تاریخی و فرهنگی شهر فراهم شده، سپاسگزاری کنم.

وی خاطر نشان کرد: این زمینه، بستری مناسب برای تجلیل از هنرمندان و خوشنویسان تبریز است که در راستای ماندگارتر کردن اشعار استاد تلاش می کنند.

احمدی ضمن تمجید از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برای فعالیتهای متنوع در سطح شهر ادامه داد: شورای اسلامی شهر تبریز، از تولید آثار فاخر با موضوعات مرتبط با فرهنگ و تاریخ تبریز، تجلیل و از هنرمندان حمایت می کند.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در جریان این همایش از فضاسازی لازم برای بهره‌مندی از اشعار استاد شهریار در سطح شهر خبر داد.

امیر نصیربیگی با اشاره به ظرفیت غنی معنایی و محتوایی اشعار استاد شهریار اظهار داشت: همراهی دلگرم کننده هنرمندان از جمله هنرمندان برجسته خوشنویس شهر با رویدادهای هنری، فرصتی ممتاز در راستای نمایش اشعار استاد شهریار در سطح شهر را فراهم می آورد.

وی با اشاره به برنامه های مرتبط با استاد شهریار، افزود: یکی از نشانه‌های اثربخشی اقدامات شهری، حضور مصادیق مختلف هنری در متن زندگی مردم است و همایش‌های موضوعی هنری و ادبی، راهکاری برای محتواهای درر این رابطه است.

وی خاطر نشان کرد: آثاری که در همایش اخیر کتابت شده اند، از ماندگارترین آثار در فضاسازی شهری خواهند بود و زمینه برای نمایش آنها در فضای عمومی و مانوس تر کردن شهروندان با آثار خوشنوسی و مرور اشعار استاد فراهم شود.

لازم به ذکر است، همایش خوشنویسی "کلک خیال انگیز" با حضور هنرمندان ممتاز و فوق ممتاز، با کتابت اشعار استاد شهریار برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات