استقبال بی‌نظیر شهروندان محله آناخاتون از اجرای جنگ شادی

استقبال بی‌نظیر شهروندان محله آناخاتون از اجرای جنگ شادی

به گزارش شهریار ، همزمان با هفته دفاع مقدس، جنگ بزرگ فرهنگی، هنری و ورزشی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز در محله آناخاتون برگزار شد.

در این ویژه برنامه که با استقبال بی‌نظیر شهروندان تبریزی به ویژه کودکان و نوجوانان مواجه شد، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله نقاشی، مسابقه دارت، مسابقه فوتبال دستی، اجرای موسیقی، نمایش موزیکال و چندین برنامه دیگر مفرح و آموزشی برگزار شد.

در این آیین، شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا دفاع مقدس اظهار کرد: همه ما مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم و وظیفه داریم با نهایت توان نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت به ویژه برای نسل جوان تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری این ویژه‌ برنامه در منطقه آناخاتون تبریز تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ایجاد روحیه و نشاط در جامعه به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار، از اولویت های ضروری شهرداری منطقه ۶ تبریز به شمار می‌رود که در این راستا، این برنامه برگزار شد.

احمد انیسه در ادامه، ابراز کرد: مناطق کم برخوردار از اولولیت های شهرداری این منطقه بوده و عملیات توزیع آسفالت بی وقفه در منطقه آناخاتون انجام یافته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات