نجات جان انسان ها شیرین ترین خدمت به خلق است

نجات جان انسان ها شیرین ترین خدمت به خلق است

نجات جان انسان ها شیرین ترین خدمت به خلق است

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه آتش نشانی شغل نیست بلکه تجلی عشق به همنوعان و فداکاری و ایثار در یاری رساندن به مردم در مواقع بروز حادثه و سانحه است ، گفت: هر خدمتی در هر صورت شیرین است اما خدمت در راه نجات جان انسان ها شیرین ترین خدمت به خلق به حساب می آید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری حجت الاسلام و المسلیمن عباس امینی صبح امروز در جمع آتش نشانان با بیان اینکه مقاومت در ایثار ارزشمند تر از مقاومت در دفاع است، افزود: تقویت روحیه ایثارگری در بین آتش نشانان باعث شده تا آنها را در کشور نمونه کند.

وی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را ایثارگر دانست و عنوان داشت: ایثار یعنی از جان خود گذشتن و آتش نشانان ایثار را به معنای واقعی خود در پی حادثه ها و اتفاقات ناگهانی د هر نقطه شهر با حضور به موقع خود به تصویر می کشند.

امام جمعه شاهرود ضمن قدر دانی به عنوان یک شهروند که در همسایگی ایستگاه شماره 5 سکونت دارد، اظهار داشت: اینکه 8 نفر از آتش نشانان به همراه مربی عضو تیم ملی آتش نشانان کشور هستند و رتبه 6 مسابقات عملیاتی، ورزشی آتش نشانان دنیا را از آن خود کرده اند نشان از آمادگی جسمانی بالای آتش نشانان دارد اما آمادگی جسمانی به تنهایی انسان را آماده نمی کند بلکه باید توام با آمادگی روحی و معنوی شود.

عباس امینی ضمن تبریک فرارسیدن روز آتش نشان به اعضای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود، ابراز داشت: یقینا به فرموده مقام معظم رهبری از شما باید به عنوان قهرمانان کم ادعا و با اخلاص شهریاد کرد و همه شهروندان موظفند قدر شناس تلاش بی وقفه، ایثار و از خودگذشتگی شما در همه روز های سال باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات