به گزارش شهریار
؛ از شرکت کنندگان دعوت به عمل می آید برای دریافت اسناد مناقصه از تاریخ انتشار آگهی به سایت اینترنتی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)
www.setadiran.ir
مراجعه نمایند. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد ضمناً شرکت کنندگان در مناقصه که عضو سامانه نمیباشند جهت شرکت در مناقصه باید نسبت به انجام مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی اقدام نمایند سپرده شرکت در مناقصه به شماره شبا ۰۲۰۶۰۰۲۰۱۹۰۱۱۰۲۳۰۰۸۹۰۰۰۱ نزد بانک مهر ایران شعبه ستارخان تبریز بنام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه یا ضمانتنامه بانکی به مبالغ مذکور بنام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه با اعتبار سه ماهه.
-مهلت دریافت اسناد: از تاریخ انتشار آگهی روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ساعت ۱۰:۰۰ لغایت روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ در بستر سامانه میباشد و شرکت کنندگان در مناقصه اصل فیش واریزی یا ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه را بصورت فیزیکی به امور مالی شرکت واحد تبریز واقع در میدان پنجم مرداد اداره مرکزی تحویل و رسید اخذ نمایند.
آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت: روز شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ساعت ۱۲:۰۰
زمان بازگشایی: روز شنبه ساعت ۱۳:۳۰ تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
زمان اعلام برنده: روز شنبه ساعت ۱۴:۰۰ تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
-سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ ۳۵۵/۱۸۳/۳۷۱ ریال به شماره شبا ۰۲۰۶۰۰۲۰۱۹۰۱۱۰۲۳۰۰۸۹۰۰۰۱ نزد بانک مهر ایران شعبه ستارخان تبریز بنام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه یا ضمانتنامه بانکی به مبالغ مذکور بنام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه با اعتبار سه ماهه، بدیهی است شرکت در مناقصه به منزله قبول شروط و تکالیف مقرردراسناد مناقصه می باشد و شرکت واحد با تصویب هیئت مدیره در رد یا قبول پیشنهادات مختاراست وهزینه کارشناسی و درج آگهی ها به عهده برنده مناقصه خواهد بود ضمناً مشروح شرایط مناقصه دراسناد مناقصه موجود میباشد.
نظرات