کنترل ساخت‌وساز در حریم شهری موجب جلوگیری از معضلات آینده است

کنترل ساخت‌وساز در حریم شهری موجب جلوگیری از معضلات آینده است

به گزارش شهریار ، مجبوب تیزپاز پیش از ظهر امروز در مراسم معرفی شهردار جدید منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز به عنوان یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر، نیازمند تلاش زیادی برای رفع نیازها، مطالبات و توقعات  شهروندان ساکن در آن منطقه است.

وی با اشاره به بودجه ۲۰ هزار میلیاردی شهرداری تبریز در سال جاری افزود: بودجه سال جاری شهرداری تبریز به نسبت سال گذشته ۲ برابر شده که نشانگر  توانمندی و ظرفیت بالای شهر و شهرداری است.

تیزپاز با اشاره به راه‌اندازی خزانه‌داری متمرکز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ایجاد خزانه‌داری متمرکز روند اجرای پروژه‌های عمرانی را تسریع بخشیده و در صورت درآمد پایین مناطق نیز، اجرای پروژه‌های آن مناطق بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیک در شهرداری های مناطق اضافه کرد: تبریز نیازمند ورود به دنیای هوشمند شهرسازی است و شهرداری تبریز نیز طی فرایندی  چندین ساله به این سمت حرکت می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی شهردار تبریز با بیان اینکه مدیریت سنتی در حوزه پرسنل و منابع انسانی امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: باید در حوزه های فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم که بودجه ای متناسب برای این موضوع تخصیص یافته است.

وی با اشاره به ضرورت پایش و کنترل حرایم شهری از طریق سیستم‌های هوشمند اعلام کرد: حرایم شهری فرصت کسب درآمد برای شهرداری است ولی اگر نتوانیم کنترلی بر ساخت و ساز در حرایم شهری داشته باشیم، تبدیل به معضلی برای آینده شهر می‌شود.

تیزپاز با اشاره به ضرورت برنامه‌محوری در ارائه خدمات شهری نیز گفت: برای کنترل حرایم شهری باید از ابزارهای تکنولوژیک و هوشمندسازی به بهترین نحو استفاده شود.

در پایان این مراسم، جان‌فشان نوبری به عنوان شهرداری منطقه ۶ تبریز معرفی و از خدمات احمد انیسه در دوران مدیریت شهرداری منطقه ۶ قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات