آبفا از شهروندان خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند

آبفا از شهروندان خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند

http://www.bananews.ir/شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران با انتشار اطلاعیه ای، شهروندان را به صرفه جویی در مصرف آب دعوت کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) با توجه به وجود محدودیت در منابع تامین آب، قرار گرفتن در فصل گرم تابستان و افزایش دما تقاضا برای مصرف آب شرب شهروندان افزایش یافته است، لذا شرکت آب وفاضلاب شهرها و شهرک های غرب تهران طی اطلاعیه ای خواستار همکاری و تعامل شهروندان در صرفه جویی و مصرف بهینه آب شد.

در اطلاعیه مذکور اشاره شده است که با توجه به اینکه وجود آب به عنوان یکی از نعمات الهی در زندگی روزمره همواره ضرورت داشته و حتی قطع آب برای یک زمان کوتاه و محدود، زندگی را برای همگان مختل می نماید، شهروندان محترم باید وجود حیاتی ترین مایه زندگانی را قدر دانسته و بدانند که کشور ایران کم آب بوده و شهرهای غرب استان تهران بویژه دشت شهرستان های شهریار، قدس و ملارد از این موضوع مثتثنی نبوده و با افت شدید سطح آب در سفره های زیر زمینی مواجه است و در صورت همراهی نکردن مردم در کنترل مصرف، می تواند مشکلات زیادی را برای جامعه ایجاد کند.

اینک که در فصل گرم تابستان قرار داریم توصیه می شود همه افراد ارزش های واقعی آب را برای اعضاء خانواده خود تشریح و نحوه درست مصرف نمودن آب را به آنان آموزش داده تا همه بدانند آب تنها کالایی است که جایگزین ندارد و هیچ چیز دیگری نمی تواند در زندگی مردم، نقش آب را ایفا کند.

به مردم شریف توصیه می شود به نزول بارش ها در سال گذشته و سال جاری نمی توان اکتفا کرد چرا که این بارشها نتوانسته افت آب در سفره های زیر زمینی طی سالهای گذشته را جبران نماید لذا ضرورت دارد از مصارف غیر ضرور همچون شستشوی خودرو ، معابر ، حیاط منازل و ... پرهیز نموده و زمان برخی مصارف، همچون شستشوی لباس و ... را از زمان اوج مصرف ( پنج شنبه – جمعه و در سایر روزها از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۸عصر ) به زمان دیگری موکول کنند.

درپایان امید است با اتکال به الطاف پروردگار و به لطف همدلی وهمراهی مردم، همچنان در ارائه خدمات آبرسانی به شهروندان محترم در مناطق تحت پوشش سربلند باشیم.

    نظرات