۱۰۰ درصد درآمد نیمسال اول شهرداری تبریز تحقق یافت/ افزایش مقبولیت شهرداری در بین افکار عمومی

۱۰۰ درصد درآمد نیمسال اول شهرداری تبریز تحقق یافت/ افزایش مقبولیت شهرداری در بین افکار عمومی

به گزارش شهریار ، محبوب تیزپاز نیاری در آئین معارفه شهردار منطقه ۵ تبریز تصریح کرد: بودجه شهرداری تبریز از ۱۰ هزار میلیارد تومان در سال گذشته با ۱۰۰درصد افزایش به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد بودجه امسال عمرانی و ۳۰ درصد آن مربوط به هزینه های جاری است گفت: این رقم نشانگر آن است که کلانشهر تبریز به کارگاه بزرگ عمرانی بدل می شود.

تیزپاز نیاری از تعریف منابع جدید درآمدی برای شهرداری تبریز خبر داد و افزود: درحالیکه تا اوایل سال ۱۴۰۱ بانک املاک شهرداری در وضعیت مناسبی قرار نداشت، با تلاش های صورت گرفته امروز از این نظر مشکل منابع نداریم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز با اشاره به جلسه شهردار تبریز در تهران، از حل مشکلات اراضی ارتش خبر داد و گفت: سهم شهرداری از این محل رقم بالایی است که آثار آن را در کیفیت ارائه خدمات به شهروندان شاهد خواهیم بود.

تیزپاز نیاری در ادامه سخنان خود گفت: امروز شهرداری تبریز نه تنها یک نهاد خدمات رسان و عمرانی بلکه به عنوان یک نهاد فراگیر اجتماعی، فعالیت های گسترده فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از تشکیل قرارگاه اجتماعی در شهرداری تبریز خبر داد و افزود: بر اساس تصمیمات این قرارگاه امیدواریم با همت همکاران این مجموعه و تعریف پروژه های مختلف، بحث اشتغال در سطح شهر حل شود.

تیزپاز نیاری خدمات رسانی به مناطق محروم را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و افزود: در سال گذشته میزهای خدمت در ۱۹ محله محروم برگزار و برای ۶۰۰ هزار نفر از افراد واجد شرایط دفترچه سلامت صادر کردیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود برنامه های زیست محیطی شهرداری را یکی از شاخص ترین اقدامات مدیریت شهری برای نسل های آتی عنوان کرد و اظهار داشت: حذف سالانه ۵۰ هزار تن نمک پاشی به اقدامی شاخص در سطح ملی تبدیل شد به طوریکه تبریز از این نظر به الگوی کشوری بدل شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز همچنین هوشمندسازی شهری را اولویت مدیریت شهری دانست و افزود: به دنبال رفع نیازهای ضروری شهری، با اجرای ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری و دو هزار دوربین شهری، بحث هوشمند سازی را در اولویت قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: خروجی تمام فعالیت های صورت گرفته طی دو سال گذشته، افزایش چشمگیر مقبولیت و مشروعیت خدمات شهرداری در بین افکار عمومی است.

تیزپاز نیاری با اشاره به اخبار خوشایند و امیدوارکننده برای شهروندان از سال گذشته تاکنون تصریح کرد: بر اساس بازخوردهای گرفته شده، میزان شعف و امید ایجاد شده در بین شهروندان روند صعودی دارد.

در پایان این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات سیاوش فتح الهی، اکبر پورخردمند به عنوان شهردار جدید منطقه ۵ معرفی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات