سالمندان، سرمایه های گرانبهای جامعه هستند

سالمندان، سرمایه های گرانبهای جامعه هستند

به گزارش شهریار ، امیر نصیربیگی در ویژه برنامه "در سایه سار تجربه" که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همزمان با روز جهانی سالمندان برگزار شده بود، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین تلاش های این سازمان، برگزاری برنامه به تناسب های محتوایی برای همه اقشار اجتماعی است و تلاش ما نیز در این راستا است که همه کدام اقشار در این رویدادها مورد نظر و تمرکز واقع شوند.

وی افزود: سالمندان از محترم ترین و اثربخش ترین اقشار برای آحاد جامعه به شمار می روند و وظیفه ماست که در راستای تکریم آنها گام برداریم.

نصیربیگی با قدردانی از عموم نهادهایی که در برگزاری این رویداد، کنار سازمان ایستاده بودند، خاطر نشان کرد: امید است در سایه تعامل چندجانبه به سمت اجرای برنامه هایی ماندگار و اثربخش تر برویم.

امیدواریم که از نظر کیفی و کمی به سمت تولید برنامه هایی ماندگارتر برویم و در رفع رجوع مسائل و مشکالات ایشان، موفق عمل کنیم.

لازم به ذکر است که ویژه برنامه  "در سایه سار تجربه"  با محوریت تبیین محورهای مرتبط با حیات مناسب برای سالمندان، ایجاد بسترها و تقویت زیر ساخت ها و نیز استفاده از خرده توان مجموعه‌ها در بدنه جامعه، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و  همراهی شورای سالمندان استان، استانداری آذربایجان شرقی، شورای اسلامی شهر تبریز، شهرداری تبریز، اداره کل بهزیستی استان و دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات