اتوبوس‌های برقی‌ جدید به پایتخت می‌آیند

اتوبوس‌های برقی‌ جدید به پایتخت می‌آیند

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اعلام برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان اتوبوس برقی پایتخت، گفت: سفارش خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس برقی از خارج کشور صورت گرفته است و تا پایان امسال وارد خطوط برقی خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پیمان سنندجی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وجود ۶۴ دستگاه اتوبوس برقی در ناوگان تهران که بیش از ۱۸ سال از عمرشان می‌گذرد، افزود: با اعتبار تخصیص یافته از سوی شورای شهر، امسال ۱۰ دستگاه از این تعداد نوسازی می‌شود و مابقی ناوگان برقی، سال آینده نوسازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اجرای پروژه زیرگذر میدان امام حسین (ع)، سرویس‌دهی ناوگان برقی در حدفاصل میدان راه‌آهن ـ خیابان ۱۷ شهریور فعلا متوقف شده و اتوبوس‌های معمولی جایگزین آن شده است، افزود: ناوگان برقی در خط میدان خراسان ـ میدان راه‌آهن همچنان سرویس دهی می‌کند و با اتمام پروژه میدان امام حسین (ع)، سرویس‌دهی در خط میدان راه‌آهن ـ ۱۷ شهریور نیز، از سر گرفته خواهد شد.

سنندجی با اشاره به اهمیت نوسازی و استانداردسازی ناوگان اتوبوس برقی تهران، خاطرنشان کرد: برنامه‌ای برای توسعه خطوط برقی در دستور کار قرار ندارد.

    نظرات