آزادراه شیراز-اصفهان اولین تجربه روسازی بتنی در آزادراه‌های کشور

آزادراه شیراز-اصفهان اولین تجربه روسازی بتنی در آزادراه‌های کشور

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمود ملازینل سرپرست معاونت ساخت وتوسعه آزادراه‌ها از اجرای روسازی بتنی در بخشی از آزادراه شیراز-اصفهان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های این روش روسازی افزایش ۲ برابری عمر رویه‌ها نسبت به روسازی آسفالتی است که موجب کاهش هزینه‌های نگهداری و در نتیجه حفظ راه‌های کشور به عنوان سرمایه‌های ملی است..سرپرست معاونت ساخت وتوسعه آزادراه‌ها ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های روسازی بتنی می‌توان به عدم تغییر شکل دائمی نظیر شیار افتادگی، جمع و فتیله نشدن رویه زمان ترمز گرفتن خودروها و عبور از سرازیری‌ها و سربالایی‌ها، نرم و روان نشدن رویه در هوای بسیار گرم، مقاومت خزش بسیار بالا و قابلیت رویت مناسب‌تر در هنگام شب اشاره کرد..ملازینل اجرای روسازی بتنی در آزادراه شیراز-اصفهان را اولین تجربه در پروژه‌های آزادراهی اعلام کرد و گفت: ‌ به منظور بررسی ویژگی‌های مختلف ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات