تقدير مديركل روابط عمومي شركت توانير از تلاشگران ...

به گزارش پايگاه خبري توانير در اين ديدار صميمانه كه به مناسبت هفته نيروي انتظامي انجام شد، محمد علي اكبري با اشاره به اهميت نيروي انتظامي در ايجاد امنيت  گفت: حضور ناجا، باعث آرامش فكري همكاران ما در صنعت برق در سراسر كشور و مجموعه توانير است. اگر كوچك ترين ناامني (فكري يا فيزيكي) متوجه همكاران و فعالان صنعت برق مي شد ما نمي توانستيم اوج بار مصرف برق در تابستان و ناترازي  ?? هزار مگاواتي را مديريت كرده و با موفقيت به پايان  برسانيم.
وي تأكيد كرد: اين مديريت و همراهي مردم براي مصرف بهينه، همه در پرتوي لطف خدا، تلاش همكاران در صنعت برق و حس اعتمادي كه به مجموعه نظام به ويژه مجموعه ناجا وجود دارد، محقق شد.
مديركل روابط عمومي و امور بين الملل شركت توانير ادامه داد: نمي توان هيچ جامعه مدني را بدون نيروي انتظامي و  پليس متصور شد و بايد خدا را شاكر باشيم كه كشورمان نيروي پليسي كاملاً مقتدر با دشمن درعين حال كاملاً دلسوز نسبت به مردم، دارد.
علي اكبري با اشاره به تلاش شبانه روزي و انگيزه دروني خدمت در نيروي پليس كشور اظهار داشت: ايران با كمترين هزينه داراي بيشترين امنيت است و هركسي لباس مقدس پليس را برتن دارد، با خدا معامله كرده و فراتر از انجام وظايف، به خير رساندن به مردم در هر شرايطي فكر مي كند.
در ادامه اين ديدار، رييس يگان نيروي انتظامي مستقر در شركت توانير از طرف خود و مجموعه اين يگان از مديركل روابط عمومي توانير براي اين كه  در هفته بزرگداشت ناجا به يادشان بود تشكر كرد و گفت: اين تلاش شبانه روزي و ايثارگري در همه اين سال ها موجب شده تا  هيچ يك از وزارتخانه ها (??? يگان تابعه) دچار مشكل امنيتي نشوند.
سرهنگ حسن ياراحمدي ادامه داد: در مجموعه نيروي پليس اهميتي ندارد در كدام بخش خدمت مي كنيم تنها سعي مان اين است كه خوب خدمت كرده و در مقابل خدا روسفيد باشيم.
وي در پايان نظر مثبت فعالان و مسئولان در صنعت برق كشور نسبت به نيروي انتظامي و پليس را باعث قوت قلب اين مجموعه دانست.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات