آسفالت‌ریزی لایه دوم طرح تعریض اتوبان شهیدکسایی آغاز شد

آسفالت‌ریزی لایه دوم طرح تعریض اتوبان شهیدکسایی آغاز شد

به گزارش شهریار ، جلیل ابهری با اشاره به اینکه تداوم عملیات آسفالت ریزی لایه دوم اتوبان شهید کسایی پس از اتمام لایه اول محقق شد، اظهار داشت: برای تعریض فاز اول این اتوبان تا کنون بالغ بر ۲۵ هزار تن آسفالت توزیع شده است.

وی تصریح کرد: پروژه تعریض اتوبان شهید کسایی به طول کیلومتر در حال انجام بوده و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهرداری تبریز تاکنون با تامین  ۲۵ هزار تن آسفالت نسبت به تامین کامل لایه اول و  بخشی از لایه دوم اتوبان شهید کسایی اقدام کرده است.

ابهری همچنین اضافه کرد: پس از اتمام آسفالت ریزی لایه دوم و نصب نیوجرسی های ایمنی ۷ کیلومتر از رفوژ میانی فاز اول طرح تعریض اتوبان شهیدکسایی تا پایان ماه جاری به بهره برداری می رسد.

وی اعلام کرد: مطابق با تاکید شهردار تبریز مبنی بر ضرورت تسریع در اتمام عملیات عمرانی اتوبان شهید کسایی، این سازمان علاوه بر تولید و تامین آسفالت مناطق دهگانه، توان تامین آسفالت لایه اول اتوبان کسایی را نیز دارد.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز اعلام کرد: برنامه ریزی اجرای این طرح در فاز بعدی انجام شده و با تلاش شبانه روزی طول مسیر تعریضی اتوبان شهید کسایی آسفالت ریزی و به بهره برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات