ضرورت بهبود روند عرضه مایحتاج عمومی به شهروندان/ کاهش قیمت عرضه در بازارهای روز محسوس نیست

ضرورت بهبود روند عرضه مایحتاج عمومی به شهروندان/ کاهش قیمت عرضه در بازارهای روز محسوس نیست






به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید نظارتی از بازارهای روز لاله، ماهان و کاج با بیان این مطلب اظهار کرد: اصلی ترین رسالت و مهمترین دلیل ایجاد روزبازارها، حمایت از تولیدکنندگان و منافع شهروندان است، این در حالی است که این رسالت تقریبا از سنوات گذشته فراموش شده و نیازمند بازنگری جدی در این زمینه هستیم.

این عضو شورای شهر کرج در تشریح وضعیت فعلی قیمت مایحتاج عمومی در بازار روزها به تفاوت ناچیز قیمت‌ آن با بازارهای عمومی اشاره کرد و با بیان اینکه این کاهش قیمت اصلا محسوس نیست، افزود: با توجه به اینکه فلسفه وجود روزبازارها این است که محصولات مورد نیاز شهروندان با قیمت مناسب و ارزان تر نسبت به بازارهای عمومی دیگر به دست مردم برسد لازم است تا پیگیری تحقق این مهم در دستور کار قرار گیرد.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: به نظر می رسد علت اصلی این مشکل و ارزان نبودن محصولات عرضه شده در بازارروزها نحوه واگذاری غرفه‌ها از طریق حراج و عدم توجه به ظرفیت های قانونی واگذاری غرف به تولیدکنندگان و نماینده آنان باشد.

وی با بیان اینکه طبقه دوم بازار روز ماهان به صورت بلاتکلیف و بلااستفاده رها شده است، خواستار اجرای اقدامات لازم در خصوص استفاده مناسب از این محل شد. عضو شورای اسلامی شهر کرج پیشنهاد داد که این طبقه به مرکز خرید بزرگ برای کارکنان شهرداری و همچنین دیگر شهروندان کرجی تبدیل شود.

رحیمی در ادامه به بازدید از وضعیت بازار روز کاج که اخیرا راه افتاده است اشاره و ضمن یادآوری این موضوع که وضعیت این روز بازار بهتر بود، بیان کرد: در این بازار نیز فضای خدمت رسانی بیشتر و عرضه محصولات با قیمت مناسب تر به شهروندان وجود دارد و باید اقدامات لازم در تحقق این مهم صورت پذیرد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات