به مناسبت هفته نيروي انتظامي انجام شد؛ تجليل ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، آيين بزرگداشت هفته نيروي انتظامي و تجليل از يگان نيروي انتظامي مستقر در شركت توانير با حضور مديرعامل شركت توانير، مديركل روابط عمومي و امور بين الملل توانير، سرهنگ نوري جانشين يگان حفاظت فيزيكي فراجا و سرهنگ ياراحمدي فرمانده و جمعي از كاركنان يگان انتظامي مستقر در شركت توانير، برگزار شد.
در اين مراسم، مديرعامل شركت توانير با تبريك افتخارآفريني جبهه مقاومت در فلسطين، فرارسيدن هفته نيروي انتظامي را به ناجيان نظم و امنيت جامعه تبريك گفت و بر نقش بي بديل كاركنان نيروي انتظامي در تأمين امنيت و آسايش مردم تأكيد كرد.
آرش كردي نيروي انتظامي را نيرويي مقتدر، توانمند و هوشيار توصيف كرد و با اشاره به حساسيت تأسيسات و تجهيزات صنعت برق ، حضور كاركنان پرتلاش نيروي انتظامي در صنعت برق را امنيت آفرين دانست.
در ادامه، مديركل دفتر مركزي حراست توانير با اشاره به ارتباط تنگاتنگ اين دفتر با نيروي انتظامي و يگان حفاظت فيزيكي ، از همكاري براي اجراي مانور مشترك دفاع از مقر و مانور سراسري پيشگيري از سرقت در كشور خبر داد.
سرهنگ نوري جانشين فرمانده يگان حفاظت فيزيكي فراجا با ارائه گزارشي از اقدامات ويژه اين يگان در مباحث زيرساختي، از تغيير رويكرد سنتي به الكترونيكي در اين عرصه و بهره مندي از نيروي واكنش سريع خبر داد و برپايي همايش مشترك مديران حراست، فرماندهان بسيج و فرماندهان حفاظت فيزيكي را از برنامه هاي در دست اقدام برشمرد.
بر اساس اين گزارش، اين مراسم با ارائه گزارش عملكرد يگان انتظامي توانير، اقدامات آموزشي و همكاري با حراست توانير در مباحث امنيتي و پليسي  از سوي سرهنگ ياراحمدي فرمانده يگان انتظامي شركت توانير همراه بود و مديرعامل شركت توانير با اعطاي لوح از كاركنان يگان انتظامي مستقر در اين شركت، تجليل كرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات