دیدار شهردار منطقه ۹ تبریز با خانواده های معظم شهیدان علیرضا سربخشیان و علیرضا رضوانجو

دیدار شهردار منطقه ۹ تبریز با خانواده های معظم شهیدان علیرضا سربخشیان و علیرضا رضوانجو

به گزارش شهریار ، شهردار منطقه ۹ گفت: آنچه شهیدان این مرز و بوم انجام دادند، نه فقط برای نسل حاظر، بلکه برای نسل های آینده نیز قابل احترام می باشد.

وی ضمن اشاره به رشادت های بی بدیل جوانان و مردان برومند ایران اسلامی اشاره کرد: امام بزرگوار همواره برای شهیدان و خانواده های معظم آنان احترام ویژه ای قائل بودند و سفارش نیز فرموده اند که نگذاریم پیشکسوتان جهاد و شهادت، در پیچ و خم زندگی روزمره، به فراموشی سپرده شوند.

بدری حامد افزود: حضور در منزل شهیدان والامقام، سیقل دهنده و آرامش روح هست؛ و در این مسیر، مجموعه ی خدوم شهرداری نیز همواره اهتمام جدی داشته است.

وی از صبر و استقامت خانواده های معظم شهیدان به نیکی یاد کرده و خواهان دعای خیر پدر و مادران ارزشمند شهیدان والامقام در طی کردن مسیر خدمت بی منت به مردم قدرشناس را خواستار شد.

همچنین در راستای برنامه های کنگره بزرگداشت ده هزار شهید آذربایجان شرقی جمعی از همکاران شهرداری این منطقه به همراه شورای پایگاه مقاومت قمر منیر بنی هاشم (ع) با حضور در منزل شهید والامقام علیرضا رضوانجو از شهدای بمباران دانشگاه تبریز در طول هشت سال دفاع مقدس ضمن ادای احترام به محضر این خانواده معظم با آرمان های والای شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی تجدید عهد و بیعت کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات