وعده هایی که محقق نشد

وعده هایی که محقق نشد



محمد اسدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج با بیان این مطلب اظهارداشت: ساماندهی دستفروشان ( روز بازارها )، طراحی و پیاده سازی نظام جبران خدمت ،sto ،طراحی و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد ،طراحی و پیاده سازی نظام شایسته گزینی ،مدیریت جامع پسماند ،ساماندهی میدان تره بار ،ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی،حمل و نقل هوشمند ،طراحی و پیاده سازی معماری سازمانی،مدیریت فرهنگسراها و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز از طریق راه اندازی شرکت شهربان ، ۱۲ سئوالی است که طرح و از شهردار پرسیده شد.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: سوالات و خواسته‌ها در راستای توسعه شهری و منافع عمومی مردم است اما تاکنون پاسخ سئوالات ابتر مانده است. اسدیان اذعان کرد:کارهای روی زمین مانده در شهرداری کرج که در قوانین بالادستی نیز جزء وظایف شهرداری بوده است به طور مختصر به شرح ذیل است:ساماندهی دستفروشان و روز بازارها،طراحی و پیاده سازی نظام جبران خدمت،تامین مالی به شیوه های نوین درآمد پایدار( sto )،طراحی و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد، طراحی و پیاده سازی نظام شایسته گزینی،مدیریت جامع پسماند،ساماندهی میدان تره بار،ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی ،توسعه حمل و نقل هوشمند ،طراحی و پیاده سازی معماری سازمانی،مدیریت مشارکتی و مردم پایه فرهنگسراهای محلی ،اماکن ورزشی ،استقرار نظام جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز ،عمده دلیل عدم انجام موارد فوق تعارض منافع و روزمرگی در شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد:موارد فوق قابل بحث و ارزیابی است که ترک فعل صورت گرفته چه خسارات مالی و معنوی به کارکنان محترم شهرداری و شهر وارد کرده است.

اسدیان خاطرنشان کرد: اکنون هزینه های پاسخ گویی در موارد فوق بسیار بالاست چرا که بیش از یک سال از دوره مدیریت شهری آقای شهردار می گذرد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات