به گزارش شهریار ، مهدی حافظزاده پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی مدیران امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز اظهار کرد: عملکرد ماهانه امور ارتباطات مناطق، سازمانها و معاونت ها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز بر اساس چهار شاخصه فضاسازی مناسبتی، تولید کلیپ، تولید اخبار و همکاری با معاونت خدمات شهری در نیمه دوم سال ارزیابی میشود.
حافظزاده یادآور شد: عملکرد مهرماه امور ارتباطات مناطق، سازمانها و معاونت ها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز با محوریت فضاسازی شهری در خصوص جنایت های رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم غزه و همچنین کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی و همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ارزیابی می شود.
وی افزود: ارائه عملکرد مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز در فضاسازی محیطی و اطلاعرسانی از عملکرد آن ادارات در برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی و همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری یکی از شاخصهای مهم ارزیابی در نیمه دوم سال است.
حافظزاده با اشاره به برگزاری همایش بینالمللی فرصتهای سرمایهگذاری تبریز افزود: مشارکت فعال در پوشش اخبار همایش بینالمللی فرصتهای سرمایهگذاری و معرفی فرصتهای سرمایهگذاری دومین شاخص ارزیابی عملکرد مدیران مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: دقت در تولید اخبار و همچنین تولید کلیپهای مختلف از عملکرد فرهنگی، ورزشی، عمرانی، خدماتی و سرمایهگذاری مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز شاخص بعدی ارزیابی نیمه دوم سال امور ارتباطات است.
وی اضافه کرد: در نهایت، همکاری مستمر با معاونت خدمات شهری مناطق در پوشش اخبار عملکرد این معاونت در لایروبی مسیلها، رفع آبگرفتگی، محلولپاشی و برفروبی، یکی دیگر از شاخصهای ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز در نیمه دوم سال خواهد بود.
حافظزاده تاکید کرد: پوشش رسانهای سریع خدمات، ارتباط مستمر با رسانهها، اطلاعرسانی با روشهای مختلف، تکریم ارباب رجوع و ارتباط با شهریارنیوز، از جمله موارد دیگری هستند که در ارزیابی نیمه دوم سال مورد بررسی قرار میگیرند.
نظرات