مرمت 450 متر مربع از آسفالت معابر منطقه دو در مدت یک ماه

مرمت 450 متر مربع از آسفالت معابر منطقه دو در مدت یک ماه

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ سلیمان بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق برنامه از پیش تعیین شده ی شهرداری منطقه دو و نیز بنا بر درخواست های مردمی،450 متر مربع از معابر ناحیه شهید بابایی در شهریورماه سال جاری، ترمیم و لکه‌گیری شد.


وی ترمیم ترانشه معابر، پیاده‌روسازی آسفالت و پیاده‌روی سازی کفپوش را از اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد و افزود:  ترمیم ترانشه به طول 120 متر مربع، پیاده‌روسازی آسفالت به طول 150 متر مربع و پیاده‌روسازی کفپوش به طول 300 متر مربع از جمله فعالیت‌های عمرانی انجام شده ناحیه شهید بابایی در شهریورماه سال جاری است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین بیان کرد: ناحیه شهید بابایی به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان نسبت به پیگیری معضلات ناحیه از سازمان‌ها و ارگان‌ها اقدام کرده که از جمله آن می‌توان به پیگیری 10 مورد در این مدت اشاره کرد.


بهرامی مجموع تعداد مراجعات مردمی به منطقه دو شهرداری قزوین برای بیان مشکلات خود و پیگیری آن را 293 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد، 40 مورد حضوری، 10 مورد مکاتبه‌ای، 130 مورد تلفنی و 113 مورد مربوط به سامانه ارتباط مردمی (137) بوده است.


وی در پایان یادآور شد: تعداد دفعات ارتباط با واحد اجرائیات ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری قزوین نیز یکبار در ماه مذکور بوده است.


انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات