چهارمين مانور قطع همزمان برق و كنترل آماده بكاري ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان قزوين، در اين مانور كه با حضور مديرعامل شركت توزيع نيروي برق  و جمعي از مديران صنعت آب و برق اين استان برگزار شد، مسعود جواجه وند گفت: اين مانور به منظور بررسي آماده بكار بودن مولدهاي برق اضطراري سازمان ها و مراكز حساس و مهم با هماهنگي و ارتباط مستقيم ويدئو كنفرانسي با مديريت هاي برق شهرستان ها و امورهاي اجرايي استان، آغاز و برق مراكز تعيين شده قطع و مولدهاي برق اضطراري وارد مدار شدند.
وي افزود : طبق دستور العمل ها و ضوابط سطح بندي، تمام مراكز ارائه دهنده خدمات حساس و حياتي در استان شناسايي شده اند و بر اساس ليست اعلامي برق مراكز منتخب در اين مانور به صورت همزمان قطع و وضعيت آمادگي مولدها در زمان خاموشي ناشي از حوادث و بلاياي طبيعي مورد رصد ميداني، پايش و ارزيابي قرار گرفتند.
مدير عامل شركت توزيع برق استان قزوين اظهار داشت: برگزاري اين مانورها، باهدف حفظ آمادگي اكيپ هاي عملياتي، امدادي، فني و پشتيباني انجام مي شود كه در آن تعيين نقاط قوت و شناسايي موارد قابل بهبود تيم هاي عملياتي و ارتقاي سطح آماده بكاري مولدين مراكز حساس هدف گذاري شده است .
خواجه وند در پايان عنوان كرد: در اين مانور 14 اكيپ فني و عملياتي با بهره گيري از 28 نفر نيروي انساني شركت داشتند.
در ادامه  معاونت بهره برداري و ديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق استان قزوين با اشاره به نام گذاري روزهاي هفته پدافند غير عامل گفت: هدف اصلي اين مانور، سنجش، ارزيابي و آمادگي دستگاه هاي اجرايي به منظور استفاده از مولدهاي برق اضطراري در زمان قطع برق سراسري يا در شرايط خاص بحراني است . يوسف اينانلو گفت: براساس هماهنگي به عمل آمده، 38 مركز منتخب صنعت آب و برق استان به مدت حدود يك ساعت قطع شد كه پس از انجام موفقيت آميز مانور مجددا برق مركز مذكور به شبكه سراسري متصل شدند.
در پايان، مديرگروه مديريت بحران و پدافند غير عامل شركت توزيع برق استان نيز خلاصه اي از اقدامات كار گروه تخصصي انرژي و تامين نيازهاي ضروري استان قزوين را ارائه كرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات