پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت 13 آبان

پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت 13 آبان

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با انتشار پیامی ضمن دعوت از عموم مردم ولایتی مبارکه جهت حضور در راهپیمایی 13 آبان ، این روز را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

یوم الله سیزدهم آبان، برگ زرین و پر افتخاری از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران می باشد که برای همیشه در یاد و خاطر مردم ایران اسلامی می ماند. روز همبستگی مردم انقلابی و دانش‌آموزان و دانشجویان که با بصیرت و پیروی از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

سیزدهم آبان ماه سال 1358 دانشجویان انقلابی درحمایت از دانش آموزان شهید با تسخیر لانه جاسوسی ، انقلابی بزرگ را رقم زدند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی ، بار دیگر با مشت های گره زده و فریاد هایمان با آرمان های امام خمینی رحمة الله علیه و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهیم کرد.

اینجانبان ضمن تبریک و گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز از مردم ولایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه مبارکه بویژه دانشجویان و دانش آموزان دعوت می‌کنیم همانگونه که در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضوری مسئولانه و آگاهانه داشته اند این بار نیز با شرکت گسترده و پرشور در مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و رهبر معظم انقلاب، برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند. از خداوند متعال پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به‌ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت داریم.

محمد مهدی احمدی - شهردار

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه


لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات