با حضور مديرعامل شركت مديريت شبكه برق ايران در يزد ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي يزد، مصطفي رجبي مشهدي مديرعامل شركت مديريت شبكه برق ايران و سخنگوي صنعت برق كشور در اين مراسم ضمن تشريح مهم ترين فعاليت هاي مرتبط با مديريت بار و انرژي در كشور گفت: پايش لحظه اي و نظارت بر رعايت سهميه مصرف بار الكتريكي، هماهنگي با شركت هاي زيرمجموعه وزارت نيرو و پايش عملكرد شركت ها در زمينه رعايت سهميه و اجراي برنامه هاي مديريت مصرف برخي از اقدامات انجام شده است.
وي با اشاره به پيش بيني انجام شده براي سال آينده، گذر موفق از اين ايام را از برنامه هاي شركت مديريت شبكه برق ايران عنوان كرد و تدوين برنامه 180 اقدامي به اين منظور را مورد تاكيد قرار داد و گفت: افزايش ظرفيت توليد و تامين برق، رفع محدوديت هاي شبكه، كنترل و مديريت مصرف برق و هماهنگي، مديريت، اطلاع رساني و آموزش از محورهاي اين اقدامات است.
اين مقام مسئول همچنين افزود: خوشبختانه مردم فهيم كشور در تابستان 1402 همكاري مناسبي با صنعت برق داشتند و 40 درصد در طرح پاداش صرفه جويي مصرف برق شركت كردند كه از اين 40 درصد دريافت كننده پاداش صرفه جويي، 15 درصد مشمول بستانكاري يا رايگان شدن قبوض برق شدند.
ابوالفضل اسدي مديرعامل شركت برق منطقه اي يزد نيز در اين مراسم با اشاره به مشاركت مناسب صنايع و آمادگي صنعت برق استان در تابستان، تامين برق پايدار براي مردم در اين ايام را ناشي از اين همكاري و تلاش انجام شده دانست.
وي افزود: سرويس و نگهداري نيروگاه هاي خودتامين صنايع، در مدار آمدن نيروگاه هاي خورشيدي برخي از صنايع استان و جابجايي بارگيري صنايع از تير و مرداد به فروردين و اسفندماه از جمله اقدامات انجام شده براي گذر موفق از اين ايام بود.
بر اساس اين گزارش، در اين مراسم ضمن پاسخگويي به سوالات نمايندگان صنايع بزرگ استان، از همكاري 26 صنعت استان يزد در مديريت بار تابستان 1402 قدرداني شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات