هم اندیشی و تبادل نظر با قسمتهای عملیاتی ارتقای کیفیت خدمات را به همراه دارد
حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هما در آیین بازدید مدیرکل، سرپرستان واحد عملیات کابین و جمعی از سرمهمانداران از کیترینگ فرودگاه حضرت امام (ره) گفت: رصد و پایش و سنجش نظرات مسافران پروازهای «هما» در خصوص ارائه خدمات از جمله سرویسهای غذایی را جز اهداف روابط عمومی و بهبود خدمات داخل پرواز را حائز اهمیت ویژهای عنوان کرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»، برگزاری بازدیدهای میدانی در راستای افزایش تعاملات بین قسمتهای عملیاتی براساس تاکید و درخواست مدیر عامل «هما» در دستورکار قرار گرفته است و اولین تجربه ارتباط و تعامل بین قسمتی، بازدید مدیران بازرگانی از مجموعه مهندسی و تعمیرات بود که پیش از این انجام شد.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات