تقدیر رئیس و اعضای شورای شهر کرج از خانواده شهیدان فهمیده

تقدیر رئیس و اعضای شورای شهر کرج از خانواده شهیدان فهمیده





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ؛ مسعود محمدی با اشاره به فرارسیدن هشتم آبان سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده که به نام روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است ، فرارسیدن سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت و اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند تا نام ایران اسلامی سبز بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج به برگزاری با شکوه راهپیمایی سیزدهم آبان اشاره و اظهارداشت: این حضور پرشور شهروندان نمادی از وحدت و همبستگی ملت برای مبارزه با ظلم و استبداد است که قدردان حضورشان هستیم.

محمدی با یاد و خاطره والدین شهیدان فهمیده به رشادت شهید محمد حسین فهمیده اشاره و افزود: افتخار شهروندان کرج فرزندانی است که در مسیر اهداف مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند و نمونه بارز آن شهید همشهریمان ، فهمیده است که ستاره ای پرفروغ و نشانه ای درخشان برای حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی گردید و امام راحل از این طفل بعنوان رهبر ۱۳ ساله یاد کردند.

در ادامه این مراسم، مجید فهمیده برادر شهیدان والامقام محمد حسین و داود فهمیده در جمع اعضای شورای شهر ، شهردار و مدیران شهری اذعان کرد: مهمترین ویژگی شهید محمد حسین، اطاعت از امام و ولایت مداری بود و در این راستا همواره پدر و مادر شهید فهمیده ، برای فرزندان شهدا احترام قائل بودند و آنها را تکریم ویژه می‌کردند.

وی افزود: امروز راه شهید فهمیده ها همچنان ادامه دارد و دشمنان نظام و اسلام از هیچ کوششی در جهت کم کردن ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی دریغ نمی‌کنند لذا باید با دقت بیشتری گام برداریم و اگر لازم باشد خود را زیر تانکهای صیادان فرهنگی بیاندازیم تا آینده کشور تضمین گردد و اینجاست که اعضای شورای اسلامی شهر با اتحاد، خویشتن داری، تقوا و صبر در راه شهدا می‌تواند شهر را منقلب کند و در حقیقت همصدا در جهت کم کردن آسیبهای فرهنگی و مبارزه با فساد و بطور کلی با خدمت صادقانه به شهروندان به تکالیف عمل نمایند.

فهمیده بیان کرد: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج از خانواده های شهدا و خانواده های مذهبی و انقلابی هستند که توانسته اند با حضور مستمر در جامعه به ویژه همراهی با شهروندان در مساجد و محافل در مسیر کاهش و رفع مشکلات آنان گام بردارند و نحوه خدمت رسانی اعضای این دوره شورای اسلامی شهر در دو سال اخیر، مهر تائیدی بر سلامت ایشان است.

گفتنی است در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج از خواهر و برادر شهید فهمیده با اهدا لوح تقدیر و تمثال این شهید بزرگوار تقدیر بعمل آمد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات