روند محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد اعضای شورای اسلامی شهر کرج مطابق با قوانین و مقررات است

روند محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد اعضای شورای اسلامی شهر کرج مطابق با قوانین و مقررات است





عمار ایزدیار در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج با اشاره به حواشی مصاحبه منتشر شده در نشست خبری پایان یکصد و چهل و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت:  محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد اعضای شورای اسلامی شهر کرج مطابق با قوانین و مقررات است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: آنچه در مصاحبه اشاره شد ، روند محاسبه و پرداخت حقوق اعضای شورای اسلامی شهر کرج بود و به منزله تایید رقم اعلامی خبرنگار نیست.

ایزدیار بیان کرد: حقوق ماهانه همکار محترم شورای شهر از محل اعتبارات شورای اسلامی شهر کرج انجام می‌شود و هیچ گونه پرداختی در شهرداری کرج برای ایشان انجام نشده است.

وی افزود: عوامل مختلفی در صدور حکم کارگزینی کارکنان مدیریت شهری تاثیرگذار است و البته در نهایت محاسبه حقوق همکار شورا نیز همانند همه پرسنل مامور به شورای اسلامی شهر کرج ، انجام و پرداخت می‌شود که برابر قوانین و مقررات استخدامی حاکم است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد:: اعضای شورای شهر که به صورت مامور و تمام وقت در محل کار حضور دارند ، حق الجلسه دریافت نمی‌کنند که همکار ما نیز تاکنون هیچ حق جلسه‌ای دریافت نکرده‌اند.

ایزدیار یادآور شد: میزان حقوق دریافتی همکار محترممان در شورای اسلامی شهر کرج بسیار پایین‌تر از رقم اعلامی خبرنگار است که البته این میزان نیز مطابق ضوابط و مقررات، محاسبه و به ایشان پرداخت شده است.

وی در خاتمه از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی خواست از هرگونه حاشیه سازی که منجر به خروج روند خدمت رسانی مطلوب شورای اسلامی شهر کرج گردد، خودداری کنند و تاکید کرد مدیریت شهری کرج همواره در راستای شفاف سازی اقدام نموده است.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات