شهرداری هیچ راهبردی برای سرمایه گذاری در این کلانشهر ندارد

شهرداری هیچ راهبردی برای سرمایه گذاری در این کلانشهر ندارد





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، سید مرتضی اعتصامی در یکصد و چهل و دومین جلسه رسمی شورا در بررسی
لایحه شهرداری درخصوص فرصت های سرمایه گذاری اظهارداشت: شهرداری با ارائه لایحه درخصوص مشوق های سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری به شورای اسلامی شهر نشان داد که برداشت درستی از قانون سرمایه گذاری که ذیل قانون درآمدهای پایدار شهرداری ابلاغ شده است اصلا ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از ورود بخش خصوصی به مدیریت شهری برای توسعه شهری استقبال می‌کنیم اما ایراداتی در نگارش لایحه مشوق های سرمایه گذاری هست که نشان می دهد که شهرداری اصلا مطالعه ای در خصوص مزیت های اقتصادی شهری کرج نداشته است.

اعتصامی اذعان کرد: در سطح شهر مزیت ها و پتانسیل های خوبی برای سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی وجود دارد در این راستا سرمایه گذار باید برای مشارکت آزادانه تصمیم گیری و مشارکت کند.

وی یادآور شد: با اینهمه ردیف مشاوره ای که هر سری به شورای شهر اعلام می شود متاسفانه شهرداری قابلیت تشخیص مطالعه ندارد بر این اساس می توانستید به مطالعه مزیت های اقتصاد شهری پرداخته و عملا مواضع بزرگ سرمایه گذاری را مد نظر قرار می دادید.

اعتصامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد از این لایحه استنباط می شود یک سری سرمایه گذار خرد یک سری اماکن پیشنهاد شده است که در این ۱۷ مشوق مشارکت گنجانده شده  است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: دو سال از عمر شورای دوره ششم گذشت اگه راهبردی ندارید اگر نمی تونید اگر توان ندارید حداقل از پتانسیل استعدادهای داخل شهر استفاده کنید.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات