توزیع ۵۴۱ تن آسفالت طی هفته گذشته در منطقه ۶ تبریز

توزیع ۵۴۱ تن آسفالت طی هفته گذشته در منطقه ۶ تبریز

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ تبریز طبق روال برنامه های هفتگی، در حال انجام عملیات آسفالت‌ریزی در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه است، اظهار کرد: توزیع آسفالت با هدف ارتقای حقوق شهروندی و تامین امینت شهروندان به هنگام تردد از معابر شهری، آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر و محلات به صورت منظم و دقیق بر اساس اولویت و نیازسنجی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی بر ضرورت تسریع در عملیات توزیع آسفالت در معابر سطح منطقه با توجه به شرایط جوی تاکید کرد و افزود: در هفته گذشته بیش از ۵۴۱ تن آسفالت در سطح معابر حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ تبریز توزیع شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: این میزان از توزیع آسفالت در مسیرهای شنب غازان کوی شهداء و جنب مسجد رضوی و ۸ متری سبلان، راه آهن کوی قدس، آناخاتون کوی الواریها، جاده سنتو، قراملک، خیابان دامپزشکی، محوطه مدرسه بعثت و اوتیسم توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه و کارگاه امانی توزیع شده است.

جان‌فشان نوبری در ادامه تاکید کرد: عملیات آسفالت ریزی با هدف توزیع امکانات و رفع مشکلات آسفالت معابر با توجه به بررسی‌های میدانی برحسب نیازسنجی و اولویت‌بندی‌ها در سایر محلات سطح حوزه تداوم دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات