خانواده های پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش گردهم آمدند

خانواده های پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش گردهم آمدند

به گزارش شهریار ، ویژه برنامه فرهنگی ورزشی ویژه خانواده های پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز و با همکاری فرماندهی این پایگاه در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه که برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی از جمله اجرای موسیقی صحنه‌ای، تواشیح، گروه نمایش کودکان و طنز برگزار شد، با استقبال گرم خانواده های پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش روبرو شد.
در این ویژه‌برنامه، جانشین فرماندهی منطقه پدافند هوایی شمال غرب ضمن قدردانی از شهرداری منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: اقدامات و تعامل شهرداری این منطقه با پدافند هوایی ستودنی و قابل تقدیر است.
سرتیپ دوم جعفر صالح در ادامه افزود: امیدواریم با تداوم همکاری مابین این دو ارگان، شاهد اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی بیشتری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی بین خانواده های پدافند هوایی باشیم.
در ادامه این ویژه‌برنامه، شهردار منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که فرزندان به حق این آب و خاک هستند، به حق نهاد حرفه‌ای دفاع از میهن اسلامی‌اند.
وی افزود: ارتش همواره دفاع از آب و خاک و میهن عزیز و نظام مردمی را به عنوان هدف والای خود مد نظر قرار داده است.
رضا جان‌فشان در ادامه اذعان کرد: تعامل و همکاری مابین این دو ارگان بیش از پیش خواهد شد.
گفتنی است، در پایین این ویژه برنامه با برگزاری مسابقه در جمع خانواده‌ها، جوایز ارزنده ای از سوی شهرداری منطقه ۶ تبریز اهدا شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات