رسولی‌نژاد:‌ آماده افزایش پرواز به استان‌های زلزله زده‌ایم

رسولی‌نژاد:‌ آماده افزایش پرواز به استان‌های زلزله زده‌ایم

http://www.bananews.ir/درپی وقوع زمین لرزه در مناطق شمالغرب کشور، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از آمادگی این شرکت برای افزایش پروازها به دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمود رسولی‌نژاد گفت: پس از وقوع زمین لرزه در این مناطق، همه پروازها به اردبیل و تبریز برقرار بوده و هیچ پروازی لغو نشده است.

وی افزود: در این مدت ارائه خدمات فرودگاهی در این دو استان به خوبی و دقت هر چه تمام تر صورت گرفته و هلی‌کوپترها از طریق فرودگاه اقدام به انتقال مایحتاج و جابه‌جایی زخمی‌های حادثه کرده‌اند.

فرودگاه تبریز؛ سینه‌ای گرم برای پیکر داغ‌دیده و رنجور زلزله‌زدگان

درپی وقوع زمین لرزه در شمالغرب کشور و آغاز امدادرسانی به هموطنان زلزله زده، فرودگاه تبریز نیز به مامنی برای پناه گرفتن مجروحان و آسیب‌دیدگان تبدیل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی در این باره گفت: ‌به منظور اسکان حادثه دیدگاه زلزله، بیش از ۵۰ هزار متر مربع از محوطه میدان حجاج فرودگاه درا ختیار مسوولان قرار گرفته که همین اقدام موجب اسکان ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر از هموطنان در این محوطه شده است.

علی رستمی گفت: علاوه بر این ۲۰۰۰ متر مربع از سالن مستقبلا فرودگاه هم به منظور اسکان در نظر گرفته شده است و آمادگی داریم به منظور مداوای سریع مجروحان ترمینال پرواز حجاج را هم با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در اختیار مسوولان ستاد بحران استان قراردهیم.

رستمی تاکید کرد: همه امکانات فرودگاهی در تبریز برای پذیرش اولیه مجروحان در نظر گرفته شده و آماده است.

    نظرات