دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «خانکیشی زاده» و «پیریان»

دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «خانکیشی زاده» و «پیریان»

به گزارش شهریار ، یعقوب هوشیار به همراه حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر و جلیل باحجب، مسئول امور ایثارگران شهرداری تبریز در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام «محرمعلی خانکیشی زاده» و «حسین پیریان» دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی تک تک شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

شهردار تبریز شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است.

یعقوب هوشیار همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز در دوره فعلی خواند و گفت: بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده  شهدای والامقام و جانبازان سرافراز حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان والامقام «محرمعلی خانکیشی زاده» و «حسین پیریان» قدردانی کرد.

شهید والامقام محرمعلی خانکیشی زاده متولد دوم تیر سال ۱۳۴۶ در روستای اسب خان از توابع نمرور در تاریخ بیست و هفتم تیر سال ۱۳۶۶ در سنندج بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و شهید حسین پیریان متولد دوازدهم آبان سال ۱۳۴۴ در تبریز در تاریخ دوازدهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه مهران به درج رفیع شهادت نائل آمده و در گلزار شهدای ملک واقع در عباسی آرام گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات