همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تبریز به میزبانی شهرداری منطقه ۳ تبریز برگزار شد

همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تبریز به میزبانی شهرداری منطقه ۳ تبریز برگزار شد

به گزارش شهریار ، همزمان با هفته بسیج، همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تبریز به میزبانی شهرداری منطقه ۳ و با حضور خانواده معظم شهدا و همچنین حضور پورشور بسیجیان شاغل در شهرداری کلانشهر تبریز در مجتمع فرهنگی وهنری دکتر مبین برگزار شد.

در این همایش که از سوی پایگاه مقاوت امام حسین ( ع ) شهرداری منطقه ۳ وامور ارتباطات این منطقه برگزار شد، حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا طی سخنانی از بسیج به عنوان بهترین، خالص ترین و با شرافت ترین نیروی مردمی کشور نام برد و گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تاسیس این نیروی مردمی، پشتوانه ای عظیم و محکم برای نظام و انقلاب برای رسیدن به آرمان های بلند شهدا و انقلاب ایجاد کردند که امروز بسیج مردمی ایران به الگویی ممتاز برای سایر کشورها تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان نیروی بزرگ مردمی در طول تاریخ حیات خود در تمامی آزمون ها سربلند بیرون آمده است و امروز نیز در کنار ملت و دولت برای تحقق آرمان ها و اهداف نظام و انقلاب تلاش می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا،بسیج را بهترین و مناسب ترین فرمول برای دفاع از کشور خواند و یادآور شد: به برکت وجود این نیروی مردمی قدرت بازدارندگی نظام در مواجهه با حوادث مختلف منطقه و جهان روز به روز در حال افزایش است.

همچنین در این مراسم اکبر یاری از مداحان اهل بیت (ع )به مداحی پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات