لزوم تبادل تجربیات شهرداران نواحی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری

لزوم تبادل تجربیات شهرداران نواحی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری

به گزارش شهریار ، موسی علی‌پور زنوزی عصر امروز در جلسه مدیران شهری که با حضور سیاوش فتح الهی معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز و شهرداران نواحی برگزار شد، تبادل و انتقال تجربیات و دانش شهرداران نواحی را در پیشبرد اهداف سازمانی مهم تلقی کرد.

وی با اعلام اینکه شهرداری منطقه ۲ دارای چهار ناحیه است، گفت: به‌رغم برخی کمبودها، با تلاش شهرداران نواحی، امور شهر به خوبی پیش می رود و با توجه به اینکه اختیارات کافی برای شهرداران نواحی داده شده، انتظار فعالیت حداکثری را از آنان داریم.

علی‌پور افزود: در هر جلسه هفتگی کمیته درآمد، نواحی ملزم به عمل به تعهدات خود هستند و در این خصوص اختیارات زیادی به شهرداران نواحی داده شده است.

شهردار منطقه ۲ با اعلام اینکه شهرداری های نواحی از بعد ساختار شهری و اداری متفاوت از شهرهای کوچک است، پیشرفت و موفقیت شهرداران نواحی را بر اساس برنامه ای مدون امکانپذیر دانست.

وی با بیان اینکه تشکیلات شهرداری های نواحی نوپا است، تصریح کرد: هیچکس نمی تواند از این ساختار جز خود شهرداران نواحی دفاع کند.

شهردار منطقه ۲ ضمن قدردانی از زحمات مهدی یوسفی معاون پیشین هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز، سیاوش فتح الهی را صاحب تجربه کافی دانست که بر مبنای تفکر و اندیشه مدیریت شهری کارها را بخوبی پیش خواهد برد.

علی‌پور، از شهرداران نواحی به عنوان مدیران آینده شهر یاد کرد و از آنان خواست با توان، تخصص و هم اندیشی، در پیشبرد امور تاثیرگذار باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات