اعتبارات وعده داده شده برای بزرگراه پاکدشت-شهید بابایی پرداخت نشد

اعتبارات وعده داده شده برای بزرگراه پاکدشت-شهید بابایی پرداخت نشد

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و ترابری استان تهران از ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اقدام در این اداره کل خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) واحدی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در بخش راه و حمل و نقل در اداره کل راه وترابری استان تهران در حال حاضر بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم.

وی افزود: پروژه‌هایی که انتخاب شدند به لحاظ تاثیرگذاری بر ترافیک و نیز حجم ریالی در تاریخ بی‌نظیر است.

مدیرکل راه و ترابری استان تهران با اشاره به این‌که در تامین نقدینگی پروژه‌های در دست اقدام با چالشی روبرو شدیم، اظهار کرد: قرار شده است با حمایت وزیر راه و شهرسازی و از محل فروش اوراق مشارکت وزارت راه و شهرسازی منابع موردنیاز به اداره کل راه و ترابری استان تهران تزریق شود.

واحدی به پروژه پاکدشت-شهید بابایی که بهار امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد اشاره و خاطرنشان کرد: قطعه یک این بزرگراه با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

وی با یادآوری آن‌که قطعه یک بزرگراه پاکدشت-شهید بابایی ۱۵ کیلومتر طول دارد، افزود: قطعه‌های دو، سه و چهار این بزرگراه نیز به پیمانکار برای اجرا سپرده می‌شود که نیازمند رقم اعتبار قابل توجهی نیز است.

مدیرکل راه و ترابری استان تهران ادامه داد: پیمانکار قطعات دو، سه و چهار این بزرگراه هنوز مشخص نشده‌اند اما هفته آینده پاکت پیشنهادی آن‌ها را باز می‌کنیم تا تکلیف این سه قطعه نیز روشن شود.

واحدی خاطرنشان کرد:‌ وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد که قطعه یک پاکدشت-شهید بابایی تا پیش از پایان دولت دهم تکمیل خواهد شد که ما به این وعده عمل می‌کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: قرار بود استانداری تهران برای انجام پروژه بزرگراه پاکدشت-شهید بابایی از نظر مالی کمک کند اما هنوز هیچ اعتباری تخصیص داده نشده است. در بودجه نیز برای این پروژه ردیفی مشخص شده اما هنوز ریالی پرداخت نشده است.

    نظرات