صيانت از حقوق مردم و سلامت اداري سرلوحه كار صنعت برق ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي توزيع نيروي برق استان زنجان، مجيد برنگي، مديركل دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات شركت توانير در اين نشست با اشاره به اين كه ارزيابي اقدامات كميته سلامت اداري و صيانت از حقوق شهروندي با هدف شناسايي چالشها و ارتقاي كيفيت ارائه خدمات به شهروندان كه به صورت دوره اي انجام مي گيرد گفت: شركتهاي توزيع برق يكي از دستگاههاي خدمات رسان و اجرايي است كه بيشترين تعامل را با مشتركان برق با تعرفه هاي مختلف را دارد و كميته سلامت اداري در اين شركتها با پايش ميزان سلامت و شناسايي گلوگاههاي فسادخيز و به كارگيري راهكارهاي مناسب براساس قوانين و مقررات مي تواند از بروز مشكلات پيشگيري و ميزان رضايتمندي مشتركان و شهروندان را افزايش دهد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان زنجان نيز در اين نشست با اشاره به جايگاه و اهميت كميته سلامت اداري و صيانت از حقوق شهروندي در دستگاههاي اجرايي و به خصوص شركت هاي توزيع برق عنوان كرد: ارتقاي ميزان رضايت مندي مشتركان و شهروندان از خدمات ارائه شده و تكريم ارباب رجوع 2 ركن اساسي اين كميته ها است و با جديت در كميته سلامت اداري و صيانت از حقوق شهروندي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان پيگيري شده است.
پيام جوادي عنوان كرد: ارائه خدمات غيرحضوري به مشتركان يكي از گامهاي بلند تكريم ارباب رجوع در شركت توزيع نيروي برق استان زنجان است و خوشبختانه مشتركان به راحتي مي توانند از سامانه هاي مختلف كليه خدمات برق را كاملا غيرحضوري دريافت كنند.
جوادي از اجراي برنامه هاي آموزشي و توانمندسازي مديران و كاركنان در حوزه سلامت اداري و صيانت از حقوق مردم شركت توزيع برق استان زنجان خبر داد و افزود: برگزاري همايش آموزشي و توجيهي با حضور مديران، كارشناسان و كاركنان باعناوين صيانت ازحقوق شهروندي،ارتقاء سلامت نظام اداري، رشد ارزشهاي اخلاقي جامعه اداري، برگزاري جلسات اخلاق اداري ماهانه براي مديران و كاركنان با استفاده از استادان اخلاق، برنامه ريزي نشستهاي علمي و تخصصي به منظور آسيب شناسي و دست يابي به راه كارهاي افزايش انضباط اداري و ترويج قانون گرايي و پيشگيري از تخلفات و فساد اداري، آموزش همگاني و آگاه سازي عمومي به ويژه مراجعان از حقوق و تكاليف خود با دستگاه از ظرفيت صداوسيما، تبليغات شهري و ساير بسترهاي ارتباطي و همچنين راهنمايي و اطلاع رساني مناسب به مراجان از نحوه ارايه تسهيلات و خدمات از اقدامات پيشگيرانه اين شركت در يك سال گذشته است.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان زنجان اضافه كرد: مكانيزه نمودن فرآيندها از جمله، راه اندازي سيستم سامانه ستاد به منظور خريد تجهيزات و اقلام مورد نياز شركت، اجراي سامانه مديريت و نظارت سنم و همچنين توسعه خدمات الكترونيكي و بهبود فرآيندهاي پاسخگويي به مردم نيز از اقدامات مهم اين شركت در حوزه سلامت اداري و صيانت از حقوق شهروندي است.
پيام جوادي شناسايي موقعيتهاي تعارض منافع در شركت و اطلاع رساني به همكاران در اين خصوص را از ديگر فعاليتهاي اين كميته اعلام كرد و افزود: برگزاري جلسات آموزشي در جهت شناخت بيشتر مفهوم تعارض منافع و لزوم آگاه سازي همكاران محترم در خصوص تخلفات اداري و موارد بازرسي و همچنين مكاتبه با كليه واحدهاي سازمان مبني بر رعايت قرار نگرفتن در موقعيتهاي تعارض سازماني نيز از فعاليتهاي مهم كميته سلامت اداري و صيانت از حقوق شهروندي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات