کوی سنجران تبریز ساماندهی می شود

کوی سنجران تبریز ساماندهی می شود

به گزارش شهریار ، در این جلسه، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸، گزارشی تفصیلی در خصوص طرح ساماندهی کوی سنجران و پروژه باروی تبریز ارائه داده و این پروژه را یکی از پروژه های بازآفرینی شهری دانست که در بافت فرسوده شهری تبریز اجرا می شود.

وی با اشاره به وسعت این پروژه گفت: در راستای ساماندهی کوی سنجران،پروژه باوری تبریز به وسعت ۶۰ هزار متر مربع اجرایی میشود که یک پروژه باز آفرینی شهری در منطقه کم برخوردار شهر محسوب شده و جهت ساماندهی و احیاء بافت فرسوده سنجران اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ در ادامه از تملک سی درصدی املاک واقع در پروژه خبر داده و اعلام کرد در حال رایزنی برای تملک و تخریب املاک باقی مانده جهت آغاز عملیات اجرایی پروژه هستیم که امیدواریم با حمایت شهرداری تبریز و اعضای محترم شورای شهر تا پایان سالجاری تملک املاک واقع در پروژه را به اتمام رسانیم.

فریدون بابایی اقدم رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر نیز بر لزوم تعیین تکلیف نهایی پروژه سنجران تاکید و خواستار رفع مشکلات بوجود آمده برای اهالی بر اثر تملک و تخریب املاک واقع در پروژه شد.

وی افزود: یک سوم باروی تبریز را تملک کرده‌ایم اما دو سوم آن هنوز باقی مانده است که لازم است در راستای تکمیل آن اقدامات لازم از سوی شهرداری تبریز انجام پذیرفته و باید با تعریف منابع و تزریق بودجه این موضوع را پیگیری کنیم.

روح اله رشیدی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تبریز نیز در این جلسه بر لزوم رفع مشکلات موجود در کوی سنجران که موجب نارضایتی اهالی شده تاکید داشته و از تعریف بودجه مجزا برای تداوم تملک و تکمیل پروژه در سال آینده خبر داد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات