پاکسازی بیش از چهار هزار متر دیوار نوشته‌ و تبلیغات غیرمجاز در قزوین

پاکسازی بیش از چهار هزار متر دیوار نوشته‌ و تبلیغات غیرمجاز در قزوین

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم افزود: بر اساس قانون؛ نصب هرگونه تبلیغات و دیوارنویسی‌های غیرمجاز ممنوع بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.


وی تصریح کرد: دو هزار و ۸۰۰ متر از این پاکسازی ها در شهرک مینودر حدفاصل میدان دهخدا تا میدان گلها، ضلع شرقی بلوار ۲۲ بهمن و بیش از ۷۳۰ متر در زیر گذر پل ولایت در بلوار پیامبر اعظم (ص) و حدود ۷۰۰ متر دیوار هنرستان انقلاب در خیابان شهیدبابایی و مابقی در محله ملک آباد، خیابان مولوی و خیابان بوعلی شرقی انجام شده است.


منجم خاطرنشان کرد: همچنین در ناحیه منفصل شهری مشعلدار ۲۰۰ از دیوارنوشته ها و تبلیغات غیرمجاز پاکسازی شد.


وی اضافه کرد: برای برخورد با صاحبان این تبلیغات ها در مرحله اول اخطاریه به آن‌ها ابلاغ می‌شود تا نسبت به پاکسازی تبلیغات خود اقدام کنند و در صورت انجام نشدن پاکسازی از سوی صاحبان تبلیغات، این پاکسازی‌ها توسط ماموران شهرداری انجام و صاحبان تبلیغات جریمه می شوند.


منجم تاکید کرد: ماموران شهرداری به صورت روزانه و دوره‌ای عملیات امحای دیوار نویسی‌ها و برچسب‌های تبلیغاتی غیرمجاز را انجام می‌دهند و از همه شهروندان و صنوف مختلف تقاضا می‌شود با توجه به هزینه‌ های بالای این پاکسازی ها و به منظور افزایش زیبایی محیط شهری از نصب برچسب ها، دیوارنویسی در فضاهایی به غیر از فضاهای تعیین شده و مجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات