بهسازي شبكه برق 40 روستا در استان اردبيل

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل، شهرستان اردبيل با توجه به وسعت و جمعيت قابل توجه و شرايط اقليمي و جغرافيايي، يكي از مناطق كوهستاني كشور محسوب مي شود. بسياري از زوستاهاي شهرستان، در مناطق كوهستاني قرار گرفته و زمستانهاي سختي را تجربه مي كنند. زيرساختهاي برقي تعدادي از روستاهاي شهرستان اردبيل، با توجه به قدمت استفاده از آن، نيازمند بهسازي و تعمير است.
از اي نرو، اجراي طرح بهارستان توانير در روستاهاي اردبيل، علاوه بر اهميت حفظ و نگهداري از تاسيسات برق، به توسعه خدمات رساني منجر شده و افزايش رضايت مندي جمعيت روستايي را فراهم كرده است.
مدير برق شهرستان اردبيل  با اشاره به اهميت برق رساني به روستاها و توسعه و بهسازي شبكه برق اين مناطق گفت: از اوايل سال 1399 و با تاكيد شركت توانير جهت توسعه و بهسازي سيستم برق رساني روستاهاي كشور در قالب طرحي با عنوان بهارستان، در استان اردبيل كليد خورد.
رسول قديمي با عنوان اينكه طي سه سال گذشته، در 15 روستاي شهرستان اردبيل، طرح بهارستان اجرا شده است افزود: از ابتداي امسال اين طرح در روستاهاي دوه چي، كركرق، قلينج قشلاقي، خيارك، الماس، قاسم قشلاقي، ساميان و ايوريق به اتمام رسيده و تا پايان سال نيز روستاهاي گئنديشمين و كّلي اجرايي خواهد شد.
وي با اشاره به اجراي اين طرح در 10 روستاي اردبيل طي سال آينده افزود: قرارداد اجراي طرح بهارستان در روستاهاي عموقين، رحيم بيگلو، طالب قشلاقي، شيخ عظيم لو، نوران، حميدآباد، گرجان، جمايران و ملاعسگر با پيمانكاران منعقد شده كه عمليات بهسازي برخي از آنها به زودي و تا قبل از پايان سال آغاز خواهد شد.
مدير برق اردبيل، جابجايي و مقاوم سازي پايه هاي برق در معابر روستايي، تامين ولتاژ مطمئن مشتركان روستايي، اصلاح روشنايي معابر عمومي روستاها، اصلاح فرسودگي و توسعه شبكه برق و تامين برق متقاضيان جديد انشعاب را از اهداف اجراي طرح بهارستان در روستاهاي اردبيل اعلام كرد.
قديمي در پايان با اشاره به اينكه، شركت توانير براي تداوم خدمت رساني به روستاهاي برقدار شده، طرح بهارستان را با هدف ايجاد پايداري برق و كاهش تلفات و خاموشي شبكه هاي برق روستايي آغاز كرده اظهار اميدواري كرد با تداوم اجراي اين طرح در روستاهاي استان، بيش از پيش زمينه محروميت زدايي و آسايش مشتركان در روستاها فراهم شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات