پیام مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز ملی حمل و نقل

پیام مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز ملی حمل و نقل

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، دکتر احمدی شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با انتشار پیامی فرارسیدن 26 آذر روز ملی حمل و نقل و رانندگان را گرامی داشتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

26 آذر تجلی بخش شجاعت و ایثار فعالان و رانندگان زحمتکش و خدوم صنعت حمل و نقل کشور در لبیک به فرمان پیر و مراد فرزانه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) در راستای پاسداری از عزت و استقلال کشور است که روزی افتخار آمیز در تقویم فداکاری های ملت ایران بشمار می آید .
در دنیای امروز نمیتوان نقش مستقیم و موثر صنعت حمل و نقل و انسان های پر تلاش این حوزه در رشد و اعتلای اقتصادی و پویایی تولید ، صنعت و مدیریت شهری را نادیده انگاشت ، به همین اعتبار می طلبد تا نسبت به نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری و همچنین توجه ویژه به رانندگان و فعالین این حوزه تمهیدات لازم در دستور کار دست اندرکاران قرار گیرد .
اینجانبان ضمن گرامیداشت 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان ، که یادآور تلاش ها ، مجاهدت ها و فعالیت های شبانه روزی رانندگان و همکاران محترم در شهرداری و سازمان های وابسته می باشد ، از زحمات و تلاشهای این عزیزان تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزد یکتا سلامتی و موفقیت روز افزونتان را خواستاریم .

محمد مهدی احمدی - شهردار

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه


لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات