متروی اهواز در فهرست طرح‌های مهر ماندگار

متروی اهواز در فهرست طرح‌های مهر ماندگار

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: طرح‌هایی که قرار است در قالب طرح مهر ماندگار اجرایی شوند باید تا اواخر شهریورماه مشخص شوند، این در حالی است که طرح قطار شهری اهواز برای قرار گرفتن در قالب طرح مهر ماندگار با مشکل تامین اعتبارات ارزی مواجه است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عباس هلاکویی اظهار کرد: در زمینه تامین اعتبارات ریالی طرح قطار شهری اهواز مشکلی وجود ندارد و این اعتبارات ابلاغ شده است؛ تنها مشکل موجود، تامین اعتبارات ارزی است و طرح نیازمند حدود ۱۱۰ میلیون دلار اعتبارات ارزی است.

وی درباره فعالیت دستگاه‌های حفار تونل (TBM) افزود: در حال حاضر دستگاه حفار که فعالیت خود را از ایستگاه سه‌راهی فرودگاه آغاز کرده، در فاصله اندکی از ایستگاه میدان چهارشیر قرار دارد و ایستگاه‌های سه‌راهی فرودگاه و زیتون را پشت سر گذاشته است. دستگاه حفار تا ۴۵ روز دیگر از ایستگاه چهارشیر عبور خواهد کرد و مسیر خود را به سمت ایستگاه نفت ادامه می‌دهد. هلاکویی درباره میزان پیشرفت طرح در محل ایستگاه‌ها، تصریح کرد: میزان پیشرفت طرح در ایستگاه میدان ساعت قابل قبول است و هم‌اکنون سقف ایستگاه در حال بتن‌ریزی است و عملیات خاک‌برداری نیز تا پایان شهریورماه انجام می‌شود.

 

    نظرات